Hvis du intet vil vide om handlingen i “Avengers 4”, så læs ikke videre. For nye set-billeder fra optagelserne til næste års “Avengers 4” afslører, at der er store forandringer på vej til Marvel Cinematic Universe.

Se også: Efter “Avengers 4”: Marvel Studios har 20 anderledes MCU-film på vej

Det er JustJared, der bringer billederne, som viser Captain America i sin gamle “The Avengers”-dragt. Og hvad så – sikkert bare et flashback?

Næppe. For Ant-Man medvirker også i scenen – og han var ikke en avenger i tiden omkring den første “The Avengers”.

Yderligere er det interessant, at scenen kan ligne en genopsætning af slaget om New York i “The Avengers”, men altså nu med Ant-Man om bord. Hvilket kunne tyde på, at der introduceres tidsrejser i MCU senest til “Avengers 4”.

Der er desuden en yderligere forskel på de nye set-billeder i forhold til dengang 2012.

Iron Man, Hulk, Captain America og Ant-Man bærer alle et symbol, der kan minde om Illuminati-symbolet fra tegneserierne om “Secret Avengers”.

“Avengers 4” får premiere d. 2. maj i 2019.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Jach 6 år siden

"Næppe. For Ant-Man medvirker også i scenen - og han var ikke en avenger i tiden omkring den første "The Avengers"."

Se lige Ant-Man igen, der er en scene hvor Hank Pym kæmper mod nazister i Ant-Man dragten. Pointen er nok mere at de andre ser ud til at være der.

Forklaringen på det er at Thanos sikkert bruger sin fine handske, eller at Captain America hentede det gamle kostume fra museet fra Winter Soldier.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#2 Alex- 6 år siden

Jeg håber de går all in på andre dimensioner, vel og mærke ved at gøre det godt, hvilket bliver sindsygt svært, men kunne blive fantastisk godt hvis de kunne gøre det ordenligt og smagfuldt for nye som gamle fans.
Gravatar

#3 Snipp 6 år siden

#1 Enten er det thanos handske som gør ham i stand til at kontroller multiverse, rum og tid osv. eller så ved jeg ikke lige hvem der ellers skal kunne rejse tilbage i tiden. Vi så det jo i x-men hvordan wolverine blev sendt tilbage, men det var blot hans sind og ikke hele hans krop. Vi så Dr. Strange med manipulation af rum og tid, som i filmen - dog stadig kun den samme tidslinje og der skruer han jo ikke flere år tilbage.

Bliver interessant hvad de kommer frem til.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#4 Jach 6 år siden

Snipp (3) skrev:
#1 Enten er det thanos handske som gør ham i stand til at kontroller multiverse, rum og tid osv.

Ligesom jeg nævnte. Men siden Cap skrottede dragten efter Civil War tror jeg han bare har hentet det gamle fra museet. For hvis det er tidsrejse via handsken indikere det at de andre rejste tilbage med Thanos uden Cap, medmindre de ikke lige fik set ham optage i et nyere kostume hvor han spiller sit ældre jeg, eller måske bliver han nakket før tidsrejsen.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

Eller også er der en helt anden forklaring :) folk var jo også oppe og kører over tidsrejse i sidste transformers på trods af der intet var....de film folk er luskede :p

Skriv ny kommentar: