Marvel Studios har været meget tydelige. Deres MCU, hvor Spider-Man aktuelt er på udlån, er én ting – Sonys nye Marvel-univers, som begynder med “Venom”, er en anden ting. Derfor kan Spider-Man ikke være med i “Venom”. Men det kan han.

Se også: ”Spider-Man”-skuespiller: Jeg er ikke med i “Venom”

Det hævder Jon Schnepp fra Collider. Han er overbevist om, at Tom Hollands Spider-Man, der ellers er udlånt til Marvel Studios til og med 2019, medvirker som Spider-Man i den kommende solofilm om Venom:

”Spider-Man er med i ‘Venom’. Sony har ellers fortalt, hvordan Spider-Man er med i Marvel Cinematic Universe, imens alle de andre karakterer i det nye Spider-Man-univers er adskilt derfra. Jeg siger dog, at Spider-Man, og jeg taler om Tom Hollands Spider-Man, er med i ‘Venom’.”

Det giver i hvert fald god mening, hvis Spider-Man medvirker i et Marvel-univers baseret på Spider-Man-karakterer.

Dog er der det problem, at Spider-Man aktuelt er hos Disney/Marvel Studios, imens Sony står bag “Venom”.

Og MCU-chef Kevin Feige er næppe interesseret i, at Sony får adgang til Marvel Cinematic Universe.

Med mindre Sony har givet Marvel Studios et tilbud, de ikke kan takke nej til. En forlængelse af MCU-lånet af Spider-Man?

Indtil videre er der tale om et rygte – Tom Holland har selv afvist, at han medvirker i “Venom”. Så det ville være en stor overraskelse, hvis han dukket op på gæstevisit til efteråret.

“Venom” får premiere d. 4. oktober.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 Snipp 6 år siden

Kan jo godt være de ikke vil confirm noget fordi det ikke skal ødelægge noget og holdes hemmeligt - who knows. Det kunne jo være fedt fordi Spider Man var jo den første host, hvilket jo også forklar hvorfor Venom besidder kræfterne fra Spider Man.

Men anyway hvis de ikke har fået lov, så skal Sony nok få lavet et eller andet om så det bliver forklaret. Så længe den er r-rated (ifølge rygterne) så er jeg max klar! Tom Hardy kan kun være god :D
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: