DC-fangruppen ‘Down With Disney’s Treatment of Franchises and its Fanboys’ er blevet lukket af Facebook. Det sker efter opfordring til bevidst manipulering af Rotten Tomatoes-scoren på “Black Panther”.

Se også: DC-fangruppe opfordrer til negativ rating af “Black Panther”

De vrede DC-fans er overbevist om, at Disney har bestukket alverdens anmeldere til at give gode anmeldelser til MCU-film og dårlige til DCEU-film.

Derfor ville de straffe Disney ved at ‘angribe’ Rotten Tomatoes-scoren på den kommende MCU-film, “Black Panther”.

Men den slags hadefuld adfærd gider Facebook ikke. Derfor har de lukket gruppen, som havde opbakning fra 4.000 brugere inden lukningen.

“Black Panther” får premiere d. 15. februar.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 Gorman 6 år siden

Armen altså - det er da uretfærdigt at behandle millennials på den måde. De stakkels børn, det kan man da ikke..... :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 LarsMan89 6 år siden

Jeg ville ønske jeg kunne se deres grådfulde ansigter.
Gravatar

#3 The_Corrector 6 år siden

That's called Karma-style, learn it!
Gravatar

#4 X&O 6 år siden

Simpelthen for latterligt at tro så mange anmeldere ville lade sig bestikke i stedet for at fortælle og lække så vild en historie.
Gravatar

#5 Snipp 6 år siden

Latterligt at man skal lukke en gruppe lol
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#5 nej det latterlige var at gruppen eksisteret
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

#6 Ja det skrev jeg også i en nyhed. Men det giver dem stadig ret til det "freedom of speech" u know. Der findes langt værre grupper inde på facebook (stoffer, grupper med dødsvideoer, prostitution, mobningsgrupper osv.). Bare fordi nogle gerne vil gå imod Disney betyder ikke de skal lukkes vel.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#8 Mejse 6 år siden

#7 når man opfordre nogen, til at misbruge et system på den måde så jo, og bare fordi der findes noget værre betyder det jo ikke at denne her slags er okay.....jeg går jo ikke rundt og slår folk fordi det ikke er ligeså slemt som at myrde dem :)

en "vi kan ikke lide disney" gruppe er fin, en gruppe der opfordre til misbrug af systemer på den måde er ikke.

og freedom og speech betyder ikke man kan sige hvad man vil uden konsekvenser :)
Gravatar

#9 Bishop 6 år siden

#7
De grupper du nævner er alle i strid med facebook's fællesskabs regler, så de bliver også fjernet efterhånden som de bliver anmeldt eller spottet.

#8
Hvis formålet med gruppen er at skade en virksomheds omdømme eller deres produkter så ser jeg ikke et problem med at lukke siden. Hvis de samtidig har været så "dumme" at ha' ophavsretligt materiale i form billeder, videoer eller andet på deres side(hvilket der sikkert har været) så har Disney uden besvær kunne få lukket siden.
Gravatar

#10 Snipp 6 år siden

#8 hver sin mening
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: