De har lavet serie-verdenens vel nok største succes. Men efter “Game of Thrones” skal David Benioff og D.B. Weiss nu til at arbejde for Lucasfilm, hvor de skal skrive og producere en række nye “Star Wars”-film.

Se også: ”Star Wars”-franchisen fortsætter yderligere mindst 15 år

Det er Variety, der skriver, at Lucasfilm har hyret Benioff og Weiss til at stå bag en række nye “Star Wars”-film.

De to HBO-stjerner har selv kontaktet Lucasfilm med en idé. Og de var kun interesserede i at lave film – ikke serier.

De nye stjernekrigsfilm er adskilte fra Saga-filmene, der slutter i 2019 med “Episode IX”.

“Game of Thrones”-duoens “Star Wars”-film har heller intet at gøre med “The Last Jedi”-instruktør Rian Johnsons kommende trilogi.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Mads47 6 år siden

Det glæder jeg mig til at se, har altid gerne ville have der kom en live action serie, ikke fordi at Clone Wars og Rebels ikke har været gode serier. Men en mere rå tilgang til universet kunne være interessant og en live action serie kan idag noget andet end hvad film kan.
Gravatar

#2 Michael2t 6 år siden

Mads47 (1) skrev:
Det glæder jeg mig til at se, har altid gerne ville have der kom en live action serie, ikke fordi at Clone Wars og Rebels ikke har været gode serier. Men en mere rå tilgang til universet kunne være interessant og en live action serie kan idag noget andet end hvad film kan.


Nyheden angiver, at de skal lave film, ikke serier.
Gravatar

#3 Mads47 6 år siden

Michael2t (2) skrev:
Nyheden angiver, at de skal lave film, ikke serier.


Ja hov det har du da ret i, det kan jeg godt se. Nok kommet til at forveksle den med en anden Star Wars nyhed ang. at der kommer en live action serie.
Gravatar

#5 Mads47 6 år siden

#4 ja den nyheder husker jeg godt, men så en anden nyhed tideliger idag, hvor der var snak om flere serier. Dog var det på en SW fanside på facebook. Men nået ikke at læse den, men det er muligt at der er snakke om samme nyhed som her, den nyhed jeg hentyder til overskrift kan have været misvisende.
Gravatar

#6 uberpyle 6 år siden

Spændende! De kan jo stryge prequels fra canon og lave gode film/fortællinger ud af dem i stedet. Eller bare The Last Jedi. Den kan de også styge. Bare stryg et eller andet!

:)
Gravatar

#7 MystiskeMox 6 år siden

Ja, stryg endelig The Last Jedi, den mindst gode film i Star Wars universet.

Det er spændende hvad Benioff og Weiss kan få ud af Star Wars universet? De har gjort det godt med GoT.
Mon de vil gå så langt at vi også får nøgenhed i Star Wars eller mon det bliver for meget for Disney?
Nå ja det var bare en biting jeg kom til at tænke på, men jeg håber på at vi igen kan få fantastiske film i alle tiders bedste filmunivers, Star Wars.
Gravatar

#8 Snipp 6 år siden

Med GoT skabere kan det kun blive interessant. Bliver spændende hvad de får lavet. De nye Star Wars film er ikke lige i min smag.

#7 Ufff nøgne aliens me likey :) haha
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#9 Dj Kold 6 år siden

Twi'lek patter!

Skriv ny kommentar: