Så er den første rigtige trailer til “Deadpool 2” landet, og den leverer stort med action og sort humor! Det går blandt andet ud over “Justice League” og det dårlige CGI-arbejde med fjernelsen af Henry Cavills overskæg i rollen som Superman.

Se også: Ryan Reynolds deler ny plakat: “Deadpool 2” hylder “Flashdance”

Derfra bryder Deadpool ind i sin egen trailer og kritiserer effektfolkenes arbejde, inden han selv overtager det absurde show – denne trailer er unik!

Vi får desuden første seriøse kig på Josh Brolin i rollen som Cable samt Zazie Beetz som Domino, imens der er gensyn med Leslie Uggams som Blind Al, T.J. Miller som Weasel og Brianna Hildebrand som Negasonic Teenage Warhead.

“Deadpool 2” får dansk premiere d. 16. maj.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 Snipp 6 år siden

Ohh fedt fedt :D Glæder mig så meget!
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#2 Kau 6 år siden

Ser ikke så god ud. Skuffende
Gravatar

#3 Gorman 6 år siden

Filmen bliver sikkert (forhåbentlig) god - men traileren synes jeg var mislykket.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 MystiskeMox 6 år siden

Jeg var ret skuffet over 1'eren grundet de virkelig gode karakterer den fik og på Kino blev den endda valgt som den sjoveste film nogensinde, hvilket for mig er helt i skoven.

Filmen var ok, ment som en middelfilm, men jeg foretrækker klart de mere klassiske film som X-men, Spiderman, Avengers 1, Spiderman samt Nolans Batman. Jeg fandt til tider humoren i Deadpool plat og 2'eren tyder ikke på at være bedre bedømt ud fra traileren, tværimod. Så det her er bestemt ikke en film jeg ofrer biografbilletter på, men kun tid når den dukker op på Viasat eller Netflix så vil jeg tjekke den ud.
Gravatar

#5 Snipp 6 år siden

#4 Der er nu ikke noget der kan slå Nolans batman triologi (endnu).
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#6 MystiskeMox 6 år siden

#5 der er vi ikke enige.
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

#6 Hvilken triologi synes du da er bedre? Hvilke film synes du er bedre end the dark knight, som imo er den bedste superhelt film lavet til dato.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#8 MystiskeMox 6 år siden

#7
Jeg læste dit udsagn som at denne trilogi er den bedste film ever, men med dit nye indlæg er jeg i tvivl om hvad du mener?

Så før jeg begiver mig ud i noget så specificer venligst:
Er det bedste trilogi ever
Er det bedste film ever
Er det bedste superheltetrilogi ever
Er det bedste superheltefilm ever
Gravatar

#9 Snipp 6 år siden

#8 Ehhh nu er du alt for langt ude på dybt vand og utroligt at man skal stave det ud i pap for dig... Vi snakker om superhelte, nu hvor nyheden handler om det. Og jeg mener at det er den bedste triologi af SUPERHELTE, samt The Dark Knight er den bedste SUPERHELT film til dags dato.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#10 MystiskeMox 6 år siden

Med den negativitet så glem det.

Skriv ny kommentar: