Endnu dummere!

Det ser nu endelig ud til, at der er kommet noget konkret info om prequel’en til komedien “Dum og Dummere”, der havde Jim Carrey og Jeff Daniels i hovedrollerne.

Filmen er skrevet af Robert Brenner og Brian Hartt. Det bliver Troy Miller der skal instruere, han har arbejdet en del i komedie-genren. Det var ellers folkene bag South Park, Trey Parker og Matt Stone, der i starten skulle skrive og instruere filmen.

Prequel’en kommer til at handle om de to “special elever” Harry og Lloyd, der får muligheden for at gå på en helt normal High School.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 Toranaga 21 år siden

Argh! Hvis Farelly bros ikke vil lave den, så skal den ikke laves! Ja ok, South Park gutterne kunne nok lave den også.
Gravatar

#2 Kram 21 år siden

Hvis det ikke er Jim Carrey og Jeff Daniels, så hvorfor se den? .. latterligt latterligt ..

Jeff Daniels var btw, klart den bedste i filmen.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#3 filmz-vassago 21 år siden

Det bli'r højst sandsynligt dem igen. Jeg gælder mig ihvertfald til at høre mere om den.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-Bitcho 21 år siden

"""Jeff Daniels var btw, klart den bedste i filmen. """

Hmm det kommer vel an på ens smag. Jeg synes nu personligt at Jim Carrey var alt for griner...

Glæder mig til en prequel.
Gravatar

#5 MikkelHJ 21 år siden

Jeg ved ikke rigtig, om jeg synes en prequel til dum og dummere er så god en ide. Der lader til at hvile en forbandelse over film, der har så stor succes at der bliver lavet tegnefilm over dem, hvorefter der så bliver lavet en fortsættelse til den oprindelige film. Se bare på Ghostbusters og Men In Black. Begge film var store megahit. Begge film blev der lavet tegnefilm over og begge film var betydelig ringere end originalen.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#6 filmz-Spidey 21 år siden

Til MikkelHJ:

du har muligvis ret i det med Ghostbusters, dog tager du helt fejl med Men In Black. MIB var en tegneserie før den overhovedet kom på tale som film!
"Go web go"
Gravatar

#7 MikkelHJ 21 år siden

Hey Spidey. Det er jeg klar over, men jeg synes at sammenligningen var nogenlunde dækkende alligevel. Ville du ikke også være på vagt, hvis de lavede en The Mask II med tanke på, at den foreløbig har fulgt samme mønster som MIB. Tegneserie til film til tegnefilm, der tydeligvis er mere inspireret af filmen end af den oprindelige tegneserie. I et afsnit af tegnefilmen fik Stanley Ipkiss endda besøg af Ace Ventura. Syret afsnit.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#8 filmz-aldi manden 21 år siden

Jeg glæder mig hvis den kan holde den samme stil som den første og det er Jim Carrey og Jeff der er med.

Skriv ny kommentar: