Det forlyder nu at den tidligere Bond babe Rosamund Pike (“Die Another Day”, “Pride and Prejudice”) vil kunne ses i den kommende “Fugitive Pieces”, der instrueres af Jeremy Podeswa (“Commander-in-Chief”). Rollelisten inkluderer i forvejen Stephen Dillane, Ayelet Zurer, Rade Sherbedgia, Ed Stoppard, Rachelle Lefevre, Nina Dobrev og Robert Kay.

Filmen er baseret på en kritikerrost bestseller af Anne Michaels, og handler om Jakob, en jødisk-polsk dreng, der overværer massakren af sin familie under anden verdenskrig. Han bliver fundet og reddet af den græske arkæolog Athos, der smugler drengen med hjem til sin ø i Grækenland og opdrager ham som sin egen søn. Da Jacob vokser op med et sind fyldt med traumer, flytter de til Toronto, hvor Jacob endelig finder fred i favnen på en kvinde…

”Det er ufatteligt, at vi faktisk begynder optagelserne efter al den tid i udviklingsfasen. Det er et mindre mirakel, at det er lykkedes os at samle resourcerne til at gøre det,” udtaler filmens instruktør Podeswa, og suppleres af produceren Robert Lantos: ”At vi endelig kan bringe Anne Michaels lyriske og meget bevægende roman til det store lærred er overordentlig opmuntrende.”



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 mimic 17 år siden

Ihhhh snart må i da have de der billeder i sender op på filmz når det med tøser, i wallpaper størrelse :)
Gravatar

#2 filmz-milf hunter 17 år siden

Ja Rosamund er noget af det smukkeste man kan se i en biograf. UHA!
“Me, lager. Finchy, Lager. Gareth, lager sometimes cider, so different drinks for different...needs.”
Gravatar

#3 Bohemian 17 år siden

Ja hun er sgu lækker.
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-bitbandit 17 år siden

I bliver nødt til at linke til de billeder I bruger til jeres nyheder, så vi kan nyde billederne i fuld størrelse.
Gravatar

#5 maniac 17 år siden

Ok, her er billedet :)

Ellers er Google jeres ven :)
Gravatar

#6 filmz-rupert giles 17 år siden

#5 Jeg tror, jeg vil have mig en t-shirt med ordene.... Google er din Ven :-)

Men hun er hot. Jep. Burde være Emma Frost in en X-Men film. Eller noget.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo

Skriv ny kommentar: