Der er nyt omkring den kommende film om de legendariske Transformers. Glenn Morshower, der spiller Agent Aaron Pierce i “24 timer”, fortæller at han er på vej til New Mexico for at indspille en film sammen med Steven Spielberg og Michael Bay. Det kunne lyde som “Transformers”.

Det voksende cast består allerede af John Voight, Shia LeBouf, Michael Clarke Duncan, Bernie Mac, John Turturro og Tyrese.

Morshower nævner samtidig at titlen på filmen han skal indspille er “Prime Directive”. Dette er dog muligvis en midlertidig titel for “Transformers”.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 dragelarve 17 år siden

Bernie Mac?! Nej, det er fandme løgn!!
Gravatar

#2 Outbound Sith 17 år siden

#1 I know... Jeg rystede også på hovedet. Forhåbentlig bliver han trådt på af en barmhjertig autobot i første scene...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#3 Bohemian 17 år siden

Agent Pierce!! Hell Yeah Han er for sej i 24!

Bliver nød til at bruge nogle flere !!!!!!!!!!!!
Free in serenity.
Gravatar

#4 erikjust 17 år siden

i et interwiev med Bay himself bekræfter han at han VIL caste de oginale voice actors.
Det vil sige både Frank Welker og Peter Cullen vil aflægge prøve til rollen som Megatron og Optimus prime.

hvad Bay frygtede var dog at de måske var blevet for gamle til og kunne lyde ligesom de gjorde dengang.

dog vil jeg sige at fra hvad jeg har hørt fra dem begge er de både villige og i stand til og levere samme slags stemme som sidst.
Gravatar

#5 filmz-x_rider 17 år siden

Jeg vil bare lige bekræfte "Prime Directive" som en midlertidig titel for "Transformers".

Jeg havde en snak med en Unit-director, da de d. 12/5 2006 benyttede vores køkken i Los Angeles til optage en scene til den kommende teaser-trailer. :-)

Spoiler: den korte teaser-trailer scene omhandler en kvinde (siddende i et køkken) som på tv ser at hendes mands base bliver angrebet af transformers.
Gravatar

#6 Patriarch 17 år siden

hehe...pretty cool.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 inflector 17 år siden

#5 hmm synes ikke at det er så tit at Hollywood kommer forbi for at optage film i mit køkken.....fesent at bo i vestjylland.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: