20th Century Fox har lanceret traileren til deres kommende scifi-film, “Jumper”, der instrueres af Doug Liman, som også stod bag “Mr. and Mrs. Smith” og “The Bourne Identity – Manden uden navn”. Traileren kan ses i almindelig QuickTime og High Definition hos Apple.

Russiske Filmz.ru kan samtidig fremvise en ny plakat til filmen, der får dansk premiere til februar.

“Jumper”, som har Hayden Christensen og Samuel L. Jackson på rollelisten, bygger over Steven Goulds roman og følger en ung mand, der opdager, at han takket være en genetisk uregelmæssighed besidder evnen til at teleportere. I jagten på at finde den mand, han mener, er ansvarlig for sin mors død, begynder drengen at vække opsigt hos National Security Agency og en anden teenager med samme evner.

I filmen finder man desuden Rachel Bilson, Jamie Bell, Max Thieriot, Shawn Roberts and AnnaSophia Robb.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 BN 16 år siden

Det her er en film af den slags der skal få ualmindeligt gode anmeldelser før jeg gider jeg se den!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 filmz-Is 16 år siden

1#
Kan ikke være mere enig...
Gravatar

#3 tranberg 16 år siden

Ser dog utrolig fedt ud, når den der London-dobbeldeckerbus bryder igennem sneen foran Jackson!
The end is closest to the beginning
Gravatar

#4 nerdalmighty 16 år siden

Virker som om at de har lånt lidt fra Heroes karakteren Hiro. Men filmens action-scener ser da umiddelbart ganske gode ud, selvom historien lyder rimelig forudsigelig. Mon ikke den skal ses på DVD engang.
Bøgerne.dk - Danske boganmeldelser på nettet
Gravatar

#5 Lawman. 16 år siden

Den ser lige lidt overfantastisk ud, men det blir sikkert en ganske fin popcornflick. Bourne var jo ekstremt fed, så man må da håbe Liman atter kan levere varen:)
Gravatar

#6 filmz-compax 16 år siden

den ser cool ud, det bliver en biograftur for mig
Gravatar

#7 thomas040 16 år siden

musikken er dog helt utrolig dårlig... den bygger ikke op eller ned... der er ingen DYNAMIK!!!!!

zzzzzz what the fuck?
Failure is a zero out.
Gravatar

#8 NightHawk 16 år siden

Hmm, trods det at det hele virker bekendt, ser Jumper nu ret flot ud og virker til at ha' et par seværdige actionscener oppe i ærmet. Spørgsmålet er så, om det hele drukner i sidstnævnte frem for historien, hvilket man sagtens ku' være stærkt bekymret for vil ske. Kan ellers godt li' Limans film, (lige med undtagelse af Mr. & Mrs Smith) og synes han er en ganske talentfuld herre, og Samuel L. Jackson er altid et syn værd, også selvom han evt. sku' ende med at overspille.

Hayden Christensen...tja. Var ikke vildt imponeret over ham i Star Wars og da dette er endnu en film hvor CGI'en er i førersædet, så er jeg bange for at hans lettere mekaniske skuespil atter vil skinne igennem.

Trods alt så kan jeg godt li' de her overnaturlige film, så jeg tar nok et tur i biffen og ser den alligevel, uden dog at forvente det helt store sus.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9 Michael Andersen 16 år siden

#7 Who cares :) for i 99% af alle trailere har trailermusikken jo alligevel ikke noget med filmen at gøre.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 thomas040 16 år siden

ikke desto mindre lider denne trailer under det, så jeg syntes det betyder noget

Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: