Under San Diego Comic-Con kunne 20th Century Fox fremvise plakaten til deres tredje “Futurama”-film, der udkommer på dvd til november. Filmen bærer titlen “Bender’s Game”, og plakaten, der muligvis også bliver brugt som cover til dvd-udgivelsen, kan ses hos WorstPreviews.

I “Bender’s Game” havnede den brogede besætning ombord på fragtrumskibet Planet Express i en mystisk “Dungeons & Dragons”-inspireret fantasy-verden.

Filmen har alle de originale stemmeskuespillere med ombord, der denne gang får følgeskab af bl.a. George Takei og Rich Little.

“Bender’s Game” udsendes på det amerikanske dvd-marked 4. november og vil til foråret blive fulgt op af den fjerde og sidste “Futurama”-film, “Futurama: Into the Wild Green Yonder”.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Confused101 15 år siden

En skam de ikke kan få Gary Gyrax med. Det ville have passet godt ind. Men jeg håber på de sidste 2 film laver en god afrunding på Futurama. Eller bringer liv i serien igen.
Gravatar

#2 filmz-Swarm 15 år siden

så heller at de lavede 1-2 seasons mere syndes at filmene virker lidt for lange i det, slet ikke fordi de er dårlige og film er da bedere end intet futurama. men som #1 siger kan man da håbe de bringer liv i serien igen
Gravatar

#3 filmz-trevordewane 15 år siden

de to første var vildt fede, fik afklaret en masse ting og var dejligt underholdende. glæder mig til nr.3 og 4
Gravatar

#4 sizanx 15 år siden

Bare rolig, serien kommer igen! forhåbenligt..
Gravatar

#5 Lethal Injection 15 år siden

1#Gary Gygax døde gjorde han ikke?
Jeg var en af de personer der var godt underholdt af de lange Futurama film, men alligevel ikke helt tilfreds. Det var som om at Futurama ånden sådan manglede...
Stadig bedre end de nye Simpsons sæsoner!
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#6 Confused101 15 år siden

#5 Jep. For et par år siden. Men han nåede med i Futurama dog. Men den her film, ville han have været passende i en gæsterolle.
Gravatar

#7 Spanner 15 år siden

#5

Gary Gygax døde i marts i år
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 Jonner 15 år siden

LOVE FUTURAMA!
Gravatar

#9 squee 15 år siden

The Beast with a Billion Backs var lidt for anstrengt og kun sjov af og til. Lad os håbe, at de kan gøre noget ved det i 3'eren, fordi den første film (Bender's Big Score) var et dejligt gensyn.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#10 filmz-Trenox 15 år siden

De to sidste film har været rene katastrofer imo. Jeg er ellers stor fan af serien, men hvis de forrige film er indikatorer på kvaliteten af de 2 sidste så siger jeg nej tak.

Skriv ny kommentar: