“Harold og Kumar 3” på vej

En tredje film i serien om det skæve makkerpar Harold og Kumar er under udvikling hos Warner Bros., der i februar opkøbte New Line. Filmselskabet stod bag de to foregående film i serien, “Harold & Kumar Go to White Castle” (der herhjemme fik titlen “American High”) og “Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay”.

Jon Hurwitz og Hayden Schlossberg, der skrev de to første film og sammen instruerede den anden film, vil stå bag manuskriptet og instruktionen på den tredje film.

“Harold & Kumar Go to White Castle” var en relativ succes i biografen, hvor den omsatte for $18 mio. På dvd blev den dog lidt af et kult-hit og omsatte for $30 mio. “Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay”, der kostede $12 mio. at producere, omsatte for $38 mio. i biograferne og udkommer på dvd på tirsdag.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 frankdrebin 15 år siden

""Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay", der kostede $12 at producere, omsatte for $38 mio. i biograferne og udkommer på dvd på tirsdag."

Det må siges at være en succes :)


Ellers, så glæder jeg mig meget til at se 2'eren da jeg var vild med den første!
Gravatar

#2 icetea 15 år siden

Hahaha :D
Gravatar

#3 filmz-vanilla 15 år siden

Yay! helt klart de bedste stoner-film, men helst ikke uden Neil Patrick Harris :).
Gravatar

#4 chandler75 15 år siden

Rettet :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 MakeItMonkey 15 år siden

uhhhhaaa......I LOVE IT!
Gravatar

#6 rasmusv 15 år siden

#3
Hvordan vil du undgå det? Han bliver jo skudt i ryggen med et havlgevær et par gange
Gravatar

#7 filmz-loke76 15 år siden

#3
Ahhh How High er da uendeligt meget federe :)
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#8 Zelle 15 år siden

#6

Efter rulleteksterne kan man se at han rejser sig igen! ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#9 filmz-proprius 15 år siden

Svedigt med en 3'er, og dejligt at det igen er Hurwitz og Schlossberg der vil stå bag filmen. Glæder mig!
Gravatar

#10 rasmusv 15 år siden

#8
Great! Det så jeg slet ikke... :/. Harold & Kumar ville da heller ikke fungere uden Neil Patrick Harris

Skriv ny kommentar: