New Line har frigivet den første teaser-plakat til deres kommende remake af gyserklassikeren “Fredag den 13.”, om det maskeklædte slasherikon Jason Voorhees.

Plakaten kan ses online hos gysersiden Bloody-Disgusting.com, hvor man ligeledes kan finde et bootleg-klip med de første fremviste scener under Comic-Con.

Den nye “Friday the 13th” er instrueret af Marcus Nispel og er en genfortælling af de første originale film i serien om de brutale mord på unge vejledere ved Crystal Lake-sommerlejren.

Filmens manuskript er udarbejdet af Damian Shannon og Mark Swift, og Jason vil påny indlede sit blodige hævntogt i amerikanske biografer fra 13. februar.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 filmz-Jimmbo 15 år siden

Crist.. Det er lige før det er lige så nemt at lave nye film, som det er at designe tøj. Man ser bare hvad der er lavet, og laver det igen.
Gravatar

#2 filmz-Emilio 15 år siden

Jeg er nu rimelig positiv... synes det virker som om remaken har potentiale... og er jeg den eneste der bare synes det er alt for cool at Jason bevæger sig hurtigt?
"Revenge is a dish best served cold"
Gravatar

#3 filmz-DonDiegoDeLaVega 15 år siden

altså... who gives a sh.. om den film, og freddy rebootet. nu må de snart spænde hjelmen derovre...
Gravatar

#4 Bardoboy 15 år siden

Klippet er væk.. :(
Gravatar

#5 lasse78 15 år siden

#4

Klippet er IKKE væk ;)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#6 MOVIE1000 15 år siden

#2 neeeeeej du er sku ikke den eneste der synes at det ser sejt ud det ser fandme cool ud jeg synes at traileren minder iidt om Halloween (2007) trialeren men jeg tror at den blir go
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 aeries 15 år siden

Det er meget cool med en hurtigere Jason selvom jeg altid har været stor fan af den langsommere med helt ustoppelige Jason som i bedste Energizer Bunny stil bare bliver ved med at komme igen.

Jeg har fra starten været meget imod denne remake af en ellers udmærket serie (som jeg er vokset op med), men det ser faktisk spændende ud og jeg glæder mig også til at se den.

Hvis bare Kane Hodder var med :/
"Target that explosion and fire!", Hikaru Sulu, Star Trek VI: The Undiscovered Country
Gravatar

#8 I-love-Horror-movies 15 år siden

Kan bare ikke vente. Det er et rigtig fedt klip, men det bliver lidt ødelagt af den dårlige kvalitet, men sådan er det nu. Fredag den 13 februar 2009 bliver en fantastisk dag.. :-)
Gravatar

#9 filmz-vorsaa 15 år siden

#2

ja det er for fedt med en hurtig jason, selvfølgelig ku jeg også li når han gik langsomt, men han både løber i 2,3 og 4. og resten er han bare en form for zombie.

efter det klip man kan se, er jeg blevet 100procent sikker på at den bliver virkelig fed, håber bare ikke at der er en eller anden dum kælling med, som går ud og svømmer midt om natten, man kan da se i klippet at der er en der gør det men bare om dagen, sååå

kii kiii maa maa :D

Skriv ny kommentar: