Det danske biografpublikum har taget Christopher Nolans “The Dark Knight”, der havde premiere 23. juli, til sig i stor stil.

På blot fem dage er filmen blevet set af over 111.000 mennesker. Målt i danske kroner giver det en omsætning på 10,3 mio. kr.

Til sammenligning blev den første film, “Batman Begins”, set af over 51.000 mennesker på sin tre dages åbningsweekend i 2005.

I USA har “The Dark Knight”, der har kostet $185 mio. at producere, omsat for $314 mio. siden premieren for ti dage siden.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 Starbrow 15 år siden

jamen..... den er jo også genial!

Tak Nolan :)
Gravatar

#2 Slettet Bruger [4163623610] 15 år siden

Ikke for at gentage hvad Kal-El, men: Selvfølgelig, den er jo genial.

"Why so serious?"
PLEASE DELETE THIS ACCOUNT!
Gravatar

#3 filmz-jilted ace 15 år siden

VIL SE DEN IGEN, VIL SE DEN IGEN, VIL SE DEN IGEN!!!!!!!.....
Gravatar

#4 filmz-DonDiegoDeLaVega 15 år siden

gentager også lige kal-el's ord. DEN ER GENIAL


er i seriøs tvivl om det rent faktisk ikke bare ER den bedste film jeg nogensinde har set...
Gravatar

#5 MOVIE1000 15 år siden

skal ind og se den om 2 dage

er den så god hvilken film kan man samligne den med ved at det er svært men prøv og det er ikke mugligt at svare Batman begins og The Dark knight
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Riqon 15 år siden

Nøjj, endelig en statistik jeg selv har bidraget til :P

#5 - Du, kan du ikke bruge punktum? Jeg ved godt, at det er ret provokerende, når folk herinde retter på andres grammatik og stavning og sådan noget, men det kunne virkelig gavne både dig selv og andre rigtig meget i kommunikationen. Men skal nok lade være med at sige det igen :-)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 mr gaijin 15 år siden

Dark Knight? Den har jeg ikke hørt om. Det lyder som en eller anden obskur polsk middelalderopera. Sådan noget bras gider jeg ikke at se.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8 filmz-Bruce 15 år siden

#5 Lidt ligesom denne og næsten ligeså god.

#7 Den er ellers god!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 mr gaijin 15 år siden

#8 Ok. Så skidt da. Så længe der ikke er tykke damer, der synger på italiensk.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 filmz-mcclane 15 år siden

det lyder rigtig godt at den hitterne i biograferne det havde jeg også regnet at den blev et kanon hit ligsom med det første film batman begins og dark knight er og bliver de bedste superheltefilm længe.

Skriv ny kommentar: