Under San Diego Comic-Con kunne instruktøren McG ved en spørgesession afsløre en række detaljer om den kommende “Terminator Salvation: The Future Begins”.

Han afslørede, at filmen ikke nødvendigvis ville blive rated PG-13, men at en R-rated-version stadig er en mulighed, selv om der ikke sigtes efter en bestemt rating på nuværende tidspunkt.

Angående handlingen fortalte han, at filmen vil fortælle historien om Kyle Reese (karakteren, der beskyttede Sarah Connor i den første film) og vil desuden have stort fokus på T-600-modellerne, som går for at være forløberne til den T-800-model, som Arnold Schwarzenegger har portrætteret i de tidligere film. Det siges også, at “Terminator: Salvation” vil slutte med en stor cliffhanger, men de nærmere detaljer holdes fortsat hemmelige.

På grund af de komplekse og modstridende plot-detaljer i de første tre film samt tv-serien har man valgt, at den nye film ikke skal kædes for tæt sammen med den etablerede mytologi. McG fortæller dog, at han forsøger at bevare visionen fra James Camerons to første film.

Det afsløres desuden, at man vil give billedet et gråligt præg, så filmen kommer til at minde om “Children of Men” i stil. Hvordan, det hele kommer til at se ud i sidste ende, kan man få svar på 5. juni 2009, hvor “Terminator: Salvation” har dansk premiere. I mellemtiden kan dele af indlægget på Comic-Con ses på YouTube.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 filmz-ChesterB 15 år siden

efter at jeg har set det her klip, tror jeg faktisk det ku gå hen og blive en pissefed film. McG virker ikk så meget som en nar som ved Charlies Angels, og han virker meget glad og passioneret (hedder det det) og castet virker meget cool :P måske bortset fra common og hans fucked up kommentar: "i'm just glad we have a black dude in this film" WTF er det for noget typisk rapper pis at komme med? men jeg skal klart se denne, også bare for at se om den rent faktisk blir terminated af McG.
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#2 mr gaijin 15 år siden

Jeg giver McG benefit of doubt indtil videre.

Han lader til at udvise forsigtighed overfor eventuelle plothuller. Ergo tager han plottet seriøst i stedet for at se den som en mulighed for at fylde en masse hurtig action på i bedste Michael Bay-stil.

Han lader ikke ratings-systemet diktere filmen som udgangspunkt. Det ville ellers være en typisk tankegang for en producer, der skal til at søsætte en film.

Han har tiltrukket navne som Bonham Carter og Christian Bale. De har ellers råd til at vrage projekter, der ikke virker gode.

Selv om han har et frastødende navn og en uimponerende track record, kan der godt komme noget anstændigt ud af dette i sidste ende. Teoretisk set.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3 Riqon 15 år siden

Jeg tror ikke, jeg havde indsendt denne nyhed, hvis ikke det var, fordi jeg havde hørt så mange bitche over McG. Synes helt klart han fortjener en chance, og tjekker man de andre interviews ud, så virker han da heller ikke helt dum. Så skal jeg nok være med til at lynche ham, hvis det alligevel går galt.

#2 - Christian Bale har dog flere gange i forbindelse med PR for Dark Knight gentaget sit motto, at hvis en film "flunker", så er det kun instruktørens skyld. Det skulle ikke undre mig, om han med den filosofi går ind i dårlige projekter og de seneste år bare har været lidt heldig.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: