Paramount Pictures har fundet frem til et par manuskriptforfattere, der skal brygge historien sammen til deres længe forsinkede “Frækkere end politiet tillader 4” (“Beverly Hills Cop 4”), der har den aldrende Eddie Murphy tilbage i sin rolle som den rapkæftede strømer Axel Foley.

Det fjerde filmeventyr om Foleys bedrifter i Beverly Hills skal skrives af Michael Brandt og Derek Haas, som også forfattede “Wanted” og “3:10 to Yuma”. Manuskriptet bygger over et historieudkast, der er blevet godkendt af Murphy, filmselskabet, produceren Lorenzo di Bonaventura samt instruktøren Brett Ratner (“Rush Hour”-filmene), der skal dirigere løjerne.

Paramount regner med at kunne sætte filmen i produktion til næste år. Ratner og Murphy har begge tidligere udtalt, at de regner med, at den nye film ligesom de første vil blive R-rated, således at de kan beholde Foleys oprindelige, beskidte sprogbrug.

“Frækkere end politiet tillader 4” regnes klar i biograferne i 2010 – 16 år efter den sidste film havde premiere og hele 26 år efter, at originalen så dagens lys.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 filmz-Bruce 15 år siden

... og hele 26 år efter, at originalen så dagens lys.

Det svarer til Rolling Stones i 1988!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 Silver666 15 år siden

Tja den kan nok ikke blive mere dårlig end 3eren ?
håber godt nok både Taggart & Rosewood er med denne gang?
det tre kløver er et must i en BH Cop film :)
Gravatar

#3 Yoda 15 år siden

Den kan ikke blive andet end bedre end den gudsjammeligt sørgeligt stupide tre'er, der om noget fik én til at krumme tæer af græmmelse. Mage til lort!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 MOVIE1000 15 år siden

jeg synes nu at 3 eren er den bedste fortæl mig hvorfor i ikke kan li 3eren men glæder mig til 4eren hvis eddie tar sig sammen (tænker på de sidste 10 år skrækkelige film fra hans side)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

#5 15 år siden

#4 ... 3'eren mangler alt den karisma, selvironiske humor og R-ratede stil de første havde. Stort set samtlige roller er elendigt spillet..figurerne er klicheede parodier på sig selv og bare det, at det hele foregår i et Tivoli river hele filmen ned på et pjattet, barnligt og latterligt niveau. Hele filmens diskurs er sat i Haribo-børnehøjde ala andre af Murphy's wannabe komediefilm om fedme. Filmen holder satme bare ikke!!
Gravatar

#6 filmz-goodspeed 15 år siden

16 år efter den sidste film havde premiere og hele 26 år efter, at originalen så dagens lys.

Det er nu ikke helt rigtig, Beverly Hills Cop 3 havde premiere i 1994 og originalen i 1984.

Any way, synes det lyder som en dårlig ide...
You listen very carefully to what I'm about to tell you... I remember... I remember everything
Gravatar

#7 filmz-goodspeed 15 år siden

"Frækkere end politiet tillader 4" regnes klar i biograferne i 2010.

Nåååå, nu kan jeg se hvordan den skal læses, sorry jeg er nok ved at være træt :)
You listen very carefully to what I'm about to tell you... I remember... I remember everything

Skriv ny kommentar: