Grunden til at de tidligere omtalte nye optagelser til “X-Men Origins: Wolverine” blev foretaget, skulle ifølge IESB.net være fordi, at Ryan Reynolds’ rolle som Deadpool er blevet udvidet fra at være en større cameo til at være en essentiel del af filmens plot.

De fleste af de scener, der blev optaget, hvor Reynolds medvirker, var sammen med Hugh Jackman, som spiller filmens hovedrolle Wolverine. Så de to karakterer ender åbenbart med at få en del tid sammen på lærredet, ligesom tilfældet er med filmens anden skurk, Gambit, som spilles af Taylor Kitsch.

For at kunne portrættere rollen som Deadpool tog Reynolds en stor portion ekstra muskelvægt på – ligesom han gjorde i “Blade Trinity” – for at matche Hugh Jackmans Wolverine.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 tiany 15 år siden

Ryan Renolds med muskler - uhh endnu en grund til at se Wolverine. Undskyld tøsen i mig kom op til overfladen.
Valar morghulis
Gravatar

#2 Eat this 15 år siden

#1

Ryan Renolds er det eneste minus ved filmen.
Gravatar

#3 filmz-ChesterB 15 år siden

#2

så vidt vi ved.
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#4 Hitman Zeus 15 år siden

For fanden da, gå på Google og find nogen billeder af Deadpool og hans totalte tilfældige kommentarer til alt. Med det tror jeg at Ryan Renolds har en god chance for at ramme karakterens totale mangel på respekt for alt.
"You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"
Gravatar

#5 filmz-ChesterB 15 år siden

jeg synes egentlig at ryan reynolds er rimelig cool, og elsker x-men og wolverine, men nu ligger jeg vel også lige i den alder som reynolds normalt rammer :P
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#6 Martindan 15 år siden

Ryan Reynolds fungerede ikke for mig i Blade... så kan ikke se hvordan det skulle fungere her.
for cryin' out loud......
Gravatar

#7 SiGT47 15 år siden

jeg må være ærlig og sige at jeg synes han er ret sjov, men ligesom han var vanvittig dårlig castet til Blade er han altså næsten perfekt castet til deadpool. jeg er mange årig marvel læser og han rammer den karakter på en prik. det var forfærdeligt hvordan han ødelagde blade trinity men tjek et klip fra wolverine tegnefilmen hvor deadpool er med, så kan i forstå hvad #4 og jeg mener.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/3030...
Gravatar

#8 filmz-Flaming Homer 15 år siden

det hele stinker langt væk af forhastede beslutninger, men kan sgu også meget godt lide reynolds, og deadpool husker jeg som en spas karakter, så måske...
Gravatar

#9 sannerdk 15 år siden

#1

Jeg er enig. :P
Gravatar

#10 [email protected] 15 år siden

#6 Du kan sku ikke gi Ryan Reynolds skylden for Blade III!!!! Den film var da bare all around ringe! Jeg syns han er super fed!- okay, han mangler måske stadig at bevise sit værd i en seriøs film, men det kan man jo ikke ligefrem kalde X-Men Origins: Wolverine, så jeg er sikker på han vil være fremragende. Og hold da op, af fare for at lyde gay så så han da for sindsyg ud både i Blade III og The Amityville Horror =o) er du gal en krop! Glæder mig MEGET til X-Men Origins, og ikke mindst pga Mr. Ryan Reynolds =o)

#2 Hader kritik uden opbakning...så BLOW ME!!!!!

Skriv ny kommentar: