Efter at “X-Men Origins: Wolverine”, Hugh Jackmans fjerde film som den knurrende superhelt Wolverine, har omsat for over 158 mio. dollars på verdensplan over weekenden, kan Variety nu annoncere, at der ikke overraskende allerede er en efterfølger i planlægningsfasen.

Jackman og hans partner hos Seed Productions, John Palermo, er for tiden i gang med at udvikle filmens koncept og har som tidligere omtalt været travlt i gang med at finde manuskriptforfattere for at finde den rigtige historie til efterfølgeren.

Det forventes, at “Wolverine 2” kommer til at omhandle en populær historie i “X-Men”-universet, hvor Wolverine rejser rundt i Japan. Jackman har ved flere lejligheder udtalt, at dette er en historieudvikling, som han finder yderst interessant.

Med denne film annonceret ser det ud til, at der ikke kommer til at være mangel på “X-Men”-film i de kommende år – både “X-Men Origins: Magneto” og “X-Men: First Class” er allerede i støbeskeen, og for nylig udtalte Halle Berry, som spillede mutanten Storm i de tidligere film, at hun er interesseret i at lave en solofilm om Storm.



Vis kommentarer (51)
Gravatar

#1 Morpheus 14 år siden

Jeg siger hvertfald ikke nej tak.
Gravatar

#2 tranberg 14 år siden

Jamen for helved og satan - dette bekræfter da en gang for alle, at Hollywood er blevet til én stor pengemaskine, der prioriterer kvantitet og penge fremfor kvalitet og kunst.
Det gør virkelig ondt at se på, som stor filmelsker, at Hollywood synker lavt.
Man kan kun håbe på, at genremøsntret bryder i fremtiden og Hollywood finder sig selv igen med film som Casablanca og Citizen Kane.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#3 Saenjaina 14 år siden

Nu behøver alt ikke være kunst. God underholdning behøver ikke være kunst.

Des flere superhelte film des bedre. Jeg æder dem råt og de tilfredsstiller mit lille drenge-hjerte.

Jeg sætter mig ikke ned i biografsæddet og forventer at mit liv vil tage en drejning efter en Marvel/DC film. Hvis det er dét du er ude efter, så skal du nok holde dig væk eller i det mindste tage dine forventninger op til revision.

Så længe jeg føler mig godt underholdt, så kræver jeg ikke så forfærdelig meget mere. For min forventning er netop blot at blive godt underholdt. Altså, Daredevil/Elektra er jo vold-dårlige film, men der er scener/elementer i dem begge som taler direkte til mit indre barn, og det er dét der er vigtigt og afgørende for mig og min oplevelse med filmen.

Hvis jeg vil se kunstneriske film, eller film med et åndeligt eller dybt budskab, så ved jeg nok hvad jeg skal gå efter. Men jeg synes der skal være plads til både latterlige, platte og hjernedøde actionfilm såvel som film fra den anden side af spektret. Det vigtige er trods alt den påvirkning filmen har på én idet man sidder og ser den. Og man kan i og for sig blive lige påvirket af film fra alle sider af spektret - det afhænger fuldstændig af seerens forventning og humør.
Gravatar

#4 Starbrow 14 år siden

It will never end :P
Gravatar

#5 Highland Park 14 år siden

Saenjaina (3) skrev:
... det afhænger fuldstændig af seerens forventning og humør.

Du glemte filmens kvaliteter eller mangel på samme. :)

#4: Nemlig. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 David Munch 14 år siden

Den bør være mere spændende end etteren hvis jeg skal se den...
Gravatar

#7 Riqon 14 år siden

Jeg tror så, at jeg springer den seneste over (da jeg synes at høre fra alle sider, den er elendig) og ser i stedet frem til denne, som måske bliver bedre.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 Saenjaina 14 år siden

#5

Hvorvidt en film har kvalitet eller ej er jo relativt og afhænger netop af "eye of the beholder." Det er jo nogle grænser man rykker frem og tilbage på, som jeg siger, afhængig af forventning og humør.
Gravatar

#9 Kviesgaard 14 år siden

Tja jeg følte mig ok underholdt af X-Men Origin: Wolverine. Har rent subjektivt lidt svært ved at forstå den hårde kritik af filmen. Ikke at den ikke kunne blive bedre, det kunne den sagtens, men jeg har set andre superhelte film, som for mit vedkommende var ringere. Eksempelvis Daredevil, Fantastic Four 1 + 2 ( ja af en eller anden ufattelig grund så jeg dem begge), The Punisher (nej ikke den med Dolph Lundgren) og måske sågar The Incredible Hulk.

Hvem ved, måske tager Hugh Jackman noget af kritikken til sig, og måske får vi en bedre historie i 2'eren, måske.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#10 rockysds 14 år siden

I 1940'erne var Hollywood ligeglade med at tjene penge. Fact. ;)

Anyways, jeg var ikke vild med "X-Men Origin: Wolverine", men hvis Gavin Hood ikke skal stå for fortsættelsen, tager jeg sikkert gladeligt ind og ser den.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: