Collider.com har talt med produceren og instruktøren Tony Scott, der kunne bekræfte, at en ny film i “Alien”-franchisen er på vej, og at reklamefilminstruktøren Carl Rinsch vil være at finde i instruktørstolen på den kommende film.

Samtidig fortalte Scott, at filmen vil blive en prequel til den originale film fra 1979, der blev instrueret af hans bror Ridley Scott, og altså ikke et direkte remake af den første film, som det af mange var frygtet.

Yderligere gav Scott en smule information om, hvordan tidsplanerne ser ud for filmen. Han håber på, at optagelserne kan begynde allerede i slutningen af året, men planerne er endnu ikke fuldstændig fastlagt.



Vis kommentarer (33)
Gravatar

#1 Christian Voldborg 14 år siden

Så længe den ikke bliver PG-13, så er jeg knap for utilfreds, som resten af jer. ;)
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#2 Kaizer Soze 14 år siden

Glæder mig til projektet...men havde nu hellere set Ridley instruere den...
Gravatar

#3 Highland Park 14 år siden

Tony fortæller... Ridley fortæller... og sådan kan vi blive ved. Personligt har jeg netop frygtet en prequel, der beskæftiger sig med det forliste rumskibs forhistorie, da jeg finder uvidenheden lyksaligt pirrende. Jeg krydser fingre for, at den kommende film omhandler noget andet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 PredatorX 14 år siden

Prequel.

Findes der overhovedet noget mere irriterende koncept?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 Æsop9000 14 år siden

PredatorX (4) skrev:
Prequel.

Findes der overhovedet noget mere irriterende koncept?

Remakes?
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#6 David Munch 14 år siden

Dårlige sequels?
Gravatar

#7 Stensgaard 14 år siden

Det bliver total fedt!! Så får de væsener fra rumskibet store laser-guns og mon ikke Mr. Rinsch får udarbejdet et genialt plot, hvor et hold af lidt for grådige rumpiloter bevæger sig ind i plottet og bliver fanget i kampen mellem teknologi og supermonstre. Skidt være med kvaliteten af skuespil: dét vi skal bruge er en masse referencer til d.8 passager, en masse CGI og noget mystik, som helst skal ende med at blive udpenslet på det store lærred til vi næsten ikke kan klare mere.
Måske man kunne lave noget, hvor publikum kunne se Aliens'nes hjemplanet, eller det store rumskib in action med Aliens til højre og venstre. Der er simpelthen ingen ende på mulighederne i det univers.... For det var vel ikke fedest dengang der var ét væsen, ét tema og én flammekaster....?
Gravatar

#8 filmz-ChesterB 14 år siden

der kommer jo ikke en ny alien film for guds skyld!
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#9 thalion_dk 14 år siden

#8
Fornægtelse er en slem ting.


Jeg håber virkelig heller ikke at de ødelægger noget med det her, men jeg blev da lidt mere glad da jeg fandt ud af at det er en prequel istedet for et remake.
"One of god's own prototypes, too strange to live, too rare to die."
Gravatar

#10 filmz-Altana 14 år siden

Ja okay.. Det bliver da i det mindste ikke en remake.. Men for fanden, kan de da ikke finde på noget nyt...?

Skriv ny kommentar: