Wolverine”-stjernen Hugh Jackman har sammen med filmproducere mødtes med berømtheden Miley Cyrus fra den lukrative “Hannah Montana”-franchise om at arbejde sammen i et nyt projekt, der løst bygger over konceptet fra filmen “The Bodyguard”.

Filmen bærer indtil videre titlen “Personal Security”, hvori Jackman skal spille en New York-strømer, der bliver hyret til at agere bodyguard for en forkælet diva-lignende teen-arving (Cyrus), efter hun begynder at modtage trusler om kidnapning.

Manuskriptet til filmen er udarbejdet af Matt Lieberman, som tidligere har arbejdet på dvd-filmfortsættelsen “Dr. Dolittle: Tail to the Chief”.



Vis kommentarer (28)
Gravatar

#1 Petrescu 14 år siden

Der røg al min respekt for Hugh Jackman. Det lyder som en utrolig sløj film med en endnu sløjere skuespillerinde.
Samt: "Manuskriptet til filmen er udarbejdet af Matt Lieberman, som tidligere har arbejdet på dvd-filmfortsættelsen "Dr. Dolittle: Tail to the Chief". " Det borger for kvalität.
Gravatar

#2 Ericmase 14 år siden

Det lyder jo pissekedeligt!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 wimmie 14 år siden

Håber sørme ikke det bliver en kærlighedshistorie så :S
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 filmz-Megan Fox 14 år siden

Det er vist en and.
Gravatar

#5 moulder666 14 år siden

Meh - det tror jeg sgutte på!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 HonoDelLoce 14 år siden

Det er s'gu da vidst en juli-nar !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 Movie Daddy 14 år siden

Remake ... Remake ... Remake .... Find dog snart selv på noget. Vi vil have nye film med nye historier ;O)
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

jeg tror nu at den bliver ret sjov
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 elwood 14 år siden

Hugh Jackman: Who has two thumbs and is making a movie with Hannah?

Hugh Jackman: This Guy!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Nicki52 14 år siden

Eaaew, så skal Hugh og Miley kysse!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: