Udover at været blevet kåret til verdens mest sexede mand kan Hugh Jackman også snart bryste sig af at være “The Greatest Showman on Earth” – i hvert fald er det titlen på en ny filmmusical, som har Jackman i hovedrollen.

I musicalen, der har manuskript af Jenny Bicks (“Sex and the City”), spiller den populære australier showmanden og cirkusdirektøren P.T. Barnum, der i 1800-tallet blev berømt ved at præsentere offentligheden for fantastiske “opdagelser” som havfruer og andre skabninger.

Filmen vil bl.a. omhandle Barnums forelskelse i sopranen Jenny Lind, der blev kendt som Den Svenske Nattergal. Det forventes, at Anne Hathaway – som Jackman optrådte med i åbningsnummeret i årets Oscarshow – vil spille Lind.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 wimmie 14 år siden

Haha! Læste det som The Greatest Snowman on earth...
Måske jeg skulle tage en lur ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det ville uden tvivl være et langt mere interessant projekt dog.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 salatbar 14 år siden

#1 Ha. Det gjorde jeg også. Og var det ikke for din kommentar havde jeg nok stadig ikke opdaget det. Jeg var var nødt til at sammenligne sætningerne bogstav for bogstav før jeg fangede den. Og jeg HAR lige taget en lur.

Vil dog give #2 ret i at det ville være et langt mere interessant projekt.

Skriv ny kommentar: