Warner Bros. har udsendt den første, korte trailer til Christopher Nolans første film siden “The Dark Knight”, sci-fi-thrilleren “Inception”.

Traileren kan ses her.

Filmen bliver beskrevet som en nutidig science fiction-actionthriller, der udspiller sig i sindets konstruktion.

På den stjernespækkede rolleliste finder man bl.a. Leonardo DiCaprio, Marion Cotillard, Cillian Murphy, Ellen Page, Joseph Gordon-Levitt, Tom Berenger, Ken Watanabe, Lukas Haas og Michael Caine.

“Inception” er sat til at få premiere i USA 16. juli 2010.



Vis kommentarer (65)
Gravatar

#1 Collins 14 år siden

Yderst interessant!
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#2 neran 14 år siden

Det kan man kalde en teaser. Ser meget frem til den. Lige en lille ting, er det meningen I har skrevet Ellen Page to gange?
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#3 MMB 14 år siden

Sammen med Shutter Island er det filmen som jeg glæder mig mest til i år 2010. Jeg er stor fan af Nolan og kan lide alle hans film (har dog ikke set Following). Sjovt, at det er Leo der har hovedrollen i begge film, ikke engang fordi jeg er speciel stor fan af ham, selvom han er en fantastisk skuespiller.
Gravatar

#4 rockysds 14 år siden

Ja, det ser umiddelbart, ganske spændende ud. Men alt med Nolan som instruktør trækker jo min interesse.

#2 Det er rettet.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5 filmz-Bruce 14 år siden

Forhåbentlig er klippet af Fred Astaire med, hvor han danser på væggene!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 loki 14 år siden

Umm... temmelig intetsigende selv for en teaser. Og det dersens *booom-static-booom-static* lydspor var ganske irriterende.
www.peakoil.dk
Gravatar

#7 filmz-jonasgr 14 år siden

Og jeg skulle lige til at sige, at det var noget musik som Hans Zimmer ville være glad for. Ikke så mærkeligt når det er manden som står bag det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8 elwood 14 år siden

Sagt med Keanue Reeves stemme Woawww...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filmz-JuuL 14 år siden

Det ser jo vildt ud! Den røg lige op ved siden af Avatar på must-see-listen
Gravatar

#10 MOVIE1000 14 år siden

wow glæder mig sku for vildt til den officelle trailer:)
men med hensyn til det musik der blev spille synes jeg det lød som jokerens theme i the dark knight.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: