Det bliver ikke Hugh Jackmans dansenumre og vittige monologer, som kommer til at præge næste års Oscar-show. Den australske skuespiller har meddelt, at han ikke ønsker at være vært ved showet to år i træk, men han udelukker ikke at vende tilbage på et senere tidspunkt.

Oscar-showets producere skal derfor nu til at lede efter en ny Oscar-vært, men endnu er der ingen navne officielt i spil.

Hugh Jackman er for tiden i gang med Broadway-stykket “A Steady Rain” med Daniel Craig, og når det er slut, vil han holde pause fra skuespillet, inden han går i gang med den Shawn Levy-instruerede “Real Steel” i foråret.

Oscarnomineringerne offentliggøres 2. februar, mens Oscar-uddelingen løber af stabelen 7. marts i Kodak Theatre i Hollywood.

Se også: Vender Hugh Jackman tilbage som Oscar-vært?



Vis kommentarer (37)
Gravatar

#1 ImpulzE 14 år siden

Kom så Billy Crystal! :)
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#2 Foxxander 14 år siden

Personligt synes jeg det kunne være sjovt at se Ricky Gervais som vært :)
Gravatar

#3 Winniepooh 14 år siden

Øv altså, han var den bedste vært siden Billy Crystal.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#4 Tommy Kristensen 14 år siden

Yes, Crystal som førstevalg - og ellers Gervais, Ferrell eller Stiller/Wilson. Jack Black kunne måske også være sjov.
Gravatar

#5 Yoda 14 år siden

Jeg håber stadig på, at Obama kan få tid til at dirigere showet ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 Riqon 14 år siden

Jeg melder mig frivilligt til at være vært ved årets oscarshow.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 Kruse 14 år siden

Efter min mening må det gerne blive enten Jon Stewart, Ricky Gervais eller Neil Patrick Harris :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 travelogue 14 år siden

#7 ja NPH har helt klart det der skal til, han kan både synge og være sjov og karismatisk.
Gravatar

#9 Christian Voldborg 14 år siden

Hvad med Liam Gallagher?
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#10 Kruse 14 år siden

#9: LOL! :D

Jeg tror at du kan få gode odds hos bookmakeren hvis du satser penge på ham ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: