Instruktøren Jason Reitman, der har stået bag “Thank You for Smoking” og “Juno”, fortæller i et interview med MovieRetriever, at han hader Hollywoods nye yndlingslegetøj, 3D, og at han ikke kan lide det, han har set af “Avatar”.

”Jeg må indrømme, at jeg ikke kan lide den nye ‘Avatar’-trailer… Jeg vil VIRKELIG gerne kunne lide filmen. Jeg er den største Cameron-fan. Jeg elsker alle hans film. Jeg læste al hypen om den nye trailer. Jeg så den og tænkte, ‘Aha. Jeg synes stadig, det ser ret fjoget ud,'” udtaler instruktøren.

Reitman har dog stadig planer om at se filmen, men han fortæller, at det sandsynligvis bliver 2D-versionen.

Jason Reitman er næste gang aktuel med George Clooney-filmen “Up in the Air”, der kan ses i biograferne 28. januar.

Er “Avatar”-traileren fjoget? Se den her.



Vis kommentarer (78)
Gravatar

#1 Eat this 14 år siden

WHO, what a Juno
Gravatar

#2 Skeloboy 14 år siden

Hmm...burde der ikke en slags gossip-tag på den her?
Gravatar

#3 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg må sgu sige at jeg synes at han har ret. Jeg er heller ikke blevet imponeret af trailerne til denne film og indtil videre, forholder jeg mig skeptisk.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 Highland Park 14 år siden

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, hvad Jason Reitman mener om det, han har set indtil videre. Jeg kender ikke manden og kan desuden ikke se, hvorfor hans mening skulle være mere værd end andres og derfor fremhæves.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 KVASAR 14 år siden

Til gengæld kan Steven Spielberg, Peter Jackson, George Lucas og Ridley Scott,
godt li' James Camerons nye filmiske værk.
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#6 Skeloboy 14 år siden

Men udover jeg synes, dette hører under gossip, så er jeg ganske enig med Reitman
Gravatar

#7 filmz-Utyske 14 år siden

#4 -

Hvordan kommer Ivan ind i billedet? ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8 filmz-ab 14 år siden

5

Præcis
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#9 Highland Park 14 år siden

#7: Hehe, godt spørgsmål. Det er hermed rettet. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 filmz-ab 14 år siden

Folk hænger sig sku alt for meget i en trailer. Vent nu til filmen udkommer, for pokker. Er træt af alle udtalelser, både de positive og negative efterhånden.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: