I kølvandet på nyheden om “Ghostbusters 3” vil være klar i 2011, kan filmskaberen Ivan Reitman bekræfte, at han vil vende tilbage som instruktør. Reitman instruerede de to første film, som fik premiere i 1984 og 1989.

Reitman kan fortælle, at manuskriptforfatterne Lee Eisenberg og Gene Stupnitsky har indleveret det første udkast til manuskriptet og er i gang med det andet udkast nu.

”Der bliver lagt noget godt arbejde for dagen, og vi har alle krydset vore fingre,” forklarer han. ”Der er nogle ret fede ting i det nye udkast.”

Selvom instruktøren ikke kunne kommentere på de seneste rygter omkring filmens historie, kan han dog tilføje, at han satser på at kunne gå i gang med optagelserne i løbet af året.

Se også: ”Ghostbusters 3″ hjemsøger biograferne i 2011.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 filmkorn.dk 14 år siden

Cool nok. Er vild med etteren, mens toeren stank.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 14 år siden

Selv en mesterkoks lort stinker...

This is doomed to fail !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 PredatorX 14 år siden

Umiddelbart så var hans sidste gode film Dave fra 1993. Jeg har derfor meget lave forhåbninger om at han skulle kunne sparke benene væk under mig med en ny Ghostbusters film. Det burde være let at lave endnu en underholdende film i serien (2'eren er langtfra så god som den burde være, men heller ikke så dårlig som den har ry for), men jeg tvivler på han er manden for det.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 KayOzz 14 år siden

Dagens gode nyhed.. Er kæmpe fan af de 2 første.. Så jeg ser frem til denne.
Gravatar

#5 David Munch 14 år siden

Ja de to første film var rigtigt fede, så forhåbentligt kan den samme instruktør ramme de samme tone. Jeg håber dog ikke det bliver til en sædvanligt Hollywood action film med masser af ligegyldige effekter...
Gravatar

#6 Eat this 14 år siden

Don't fuck it up Ivan
Gravatar

#7 Kaversmed 14 år siden

KUN hvis Sigourney er med!
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#8 Buzz 14 år siden

KUN hvis Sigourney er med!Don't fuck it up Ivan KUN hvis Sigourney er med!Don't fuck it up IvanKUN hvis Sigourney er med!er i med ?




Skriv ny kommentar: