“Avatar 2” – Total krig

Mens “Avatar” viste et slag, vil “Avatar 2” omhandle den totale krig og foregå uden for Pandora. Det skriver MarketSaw, som har talt med sine kilder, der tidligere har vist sig troværdige i forbindelse med oplysninger til den første film.

Samtidig forlyder det, at det endnu er uvist, om Cameron vil lave fortsættelsen til blockbuster-sci-fi-filmen som sit næste projekt, eller om han i stedet først vil lave den mere neddæmpede “The Dive” om et par, som forsøger at slå verdensrekorden i fridykning.

En anden mulighed er filmen “The Last Train from Hiroshima: The Survivors Look Back”, som omhandler atombombesprængningerne over Hiroshima og Nagasaki under 2. verdenskrig.

Se også: James Cameron bekræfter “Avatar 2” – planlægger også “Avatar 3″.



Vis kommentarer (33)
Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hmm, det lyder lidt som den retning Transformers-franchisen tog.... et slag i den første til total krig i den anden. Dumt sagt? Ja! Men det var nu alligevel den første tanke der strejfede mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 PredatorX 14 år siden

Lord Beef Jerky (1) skrev:
Hmm, det lyder lidt som den retning Transformers-franchisen tog.... et slag i den første til total krig i den anden. Dumt sagt? Ja! Men det var nu alligevel den første tanke der strejfede mig.


Jeg tror nu ikke man skal forvente sig en katastrofe i stil med Transformers :-)

- Jeg vil selvfølgelig hellere end gerne se Avatar 2, men jeg så nu helst at Cameron liiiiige lavede Battle Angel først. The Dive vil jeg gerne se også, eftersom at 3D under vand ser sindsygt godt ud.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 loki 14 år siden

#3 Men kræver det ikke at man har teknikken til 3D? Om noget så har Avatar vel bevist hvor elendigt det nye system er?
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 filmz-loke76 14 år siden

loki (3) skrev:
#3 Men kræver det ikke at man har teknikken til 3D? Om noget så har Avatar vel bevist hvor elendigt det nye system er?


øhhh w00t?

#2

Synes jeg har læst et sted at Battle Angel ikke bliver til noget. Måske mig der husker forkert?
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#5 Dumpduck 14 år siden

#3 Hvorfor er det elendigt?
Gravatar

#6 Moog 14 år siden

#1 Ja, lyder lidt som et "farligt" skridt, men jeg stoler nu stadig meget mere på Cameron end Bay :)

#5 Don't feed the troll

Gravatar

#7 Dumpduck 14 år siden

#6 Why, he's hungry :(
Gravatar

#8 Starbrow 14 år siden

loki (3) skrev:
#3 Men kræver det ikke at man har teknikken til 3D? Om noget så har Avatar vel bevist hvor elendigt det nye system er?


Elendigt, hvad snakker du om?
Gravatar

#9 salatbar 14 år siden

Den film kan simpelthen ikke bære en 2'er. Historien var alt alt ALT for tynd. Og hvad skete der for at de netværksstik indbygget i deres hestehaler? LAMT! Og kunne alle de forskellige dyr ikke have fået bare lidt flere neonfarver og også gerne nogle flere øjne!

Men flotte effekter det må man give den. Også 3D effekterne var meget overbevisende. Jeg glæder mig nu til at de begynder at lave 3D film for at fortælle en god historie og ikke så meget for at mulighed for at smide nok så mange WOW effekter i hovedet på folk. Det skal bare være en fed sidegevinst. Men det kommer jo nok helt naturligt efterhånden som 3D hypet aftager lidt og bare bliver en naturlig del af enhver film.
Gravatar

#10 David Munch 14 år siden

3D effekterne var da ikke noget specielt.. Kæresten og jeg var enige om at det da var meget fedt, men absolut ikke noget man gider betale ekstra for en anden gang.

Skriv ny kommentar: