I forbindelse med MTV Movie Awards er den første trailer til den næste film om Harry Potter og hans venner i kampen mod Lord Voldemort blevet udsendt.

Se traileren her.

I “Harry Potter og dødsregalierne: Del I” må de unge troldmandslærlinge finde vej til menneskernes verden med deres egne liv som indsats samt det magiske riges skæbne i deres hænder.

“Harry Potter og dødsregalierne: Del I” har premiere 18. november.

Se også: Harry Potter svinger tryllestaven i 3D.



Vis kommentarer (26)
Gravatar

#1 Franky 13 år siden

Spændende ser det da ud :)
Jeg skal se den i biffen ligsom jeg gjorde med 1, 2, 3 og femmeren.
Gravatar

#2 David Munch 13 år siden

Den var godt nok intetsigende.. "Trailer"? I don't think so. Flad teaser er klart en bedre moniker.
Gravatar

#3 MOVIE1000 13 år siden

det ser rigtig godt ud indtil videre, bare de holder sig så tæt på bogen som muligt, men gad vide hvor den deler sig
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Bardoboy 13 år siden

Spændende at se, om denne bliver endnu en skuffelse. Se den, det kommer jeg helt sikker til!
Gravatar

#5 Batsy 13 år siden

den ser da mere alvorlig ud og mere mørk i det?, glæder mig og håber den bliver bedere en den middelmådige 6 ere
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 nygaardpetersen 13 år siden

Det ser sgu godt ud :-) Glæder mig i hvert fald, men jeg har dog også været meget tilfreds med den sidste film. Dette må dog være en teaser for begge dele, da der var lidt klip fra slutningen
Gravatar

#7 Batsy 13 år siden

6# ja,
det med voldemort, og hvor han "nakker" harry og sig mig var der ikke mørkt? på det tidspunkt
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 nygaardpetersen 13 år siden

#3

Så vidt jeg ved deler den efter opgøret i Malfoys manor. Det vil i hvert fald være et godt højdepunkt.


#7
Så vidt jeg husker så er det ved morgengry, og der ser da en smule tåget ud i teaseren.
Gravatar

#9 Riqon 13 år siden

Dejligt at se dem komme lidt væk fra Hogwarts. Det bliver en anderledes film end de andre vi har set, hvilket jo nok er en god ting.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 enfilmnørd 13 år siden

Jeg anser mig selv for at være ret stor Harry Potter fan. Jeg har læst alle bøgerne, og syveren er klart den bedste, i min optik.

Men jeg syntes traileren skuffer. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg syntes den er kedelig.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: