Mark Neveldine og Brian Taylor, der har stået bag de to “Crank”-film, forhandler om at
skulle stå bag fortsættelsen på “Ghost Rider”, der har fået undertitlen “Spirit of Vengeance”.

Læs Filmz’ biografanmeldelse af “Ghost Rider”.

Der er endnu ikke nogen detaljer om handlingen, eller om nogen af personerne fra den første film kommer med igen. Der har desuden tidligere været tale om at lave filmen helt uden Nicolas Cage, som havde titelrollen i den første film om helvedesrytteren fra Marvel-tegneserierne.

David Goyer har stået for filmens manuskript, men Neveldine og Taylor vil muligvis give dette en omskrivning.

Selvom det er tidligt i forløbet, forventes optagelserne til “Ghost Rider 2: Spirit of Vengeance” at gå i gang til efteråret.

Se også: ”Ghost Rider 2″ en realitet – Cage vender tilbage.



Vis kommentarer (26)
Gravatar

#1 Batsy 13 år siden

Jeg byder den gerne velkommen de kunne sagtens lave en meget bedere efterfølger bare med bedere manus, effekter lidt mere skuespil, (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 David Munch 13 år siden

Det er Cage's rolle.. Ham kan de ik skifte ud.. :D Mener også han har udtalt at han gerne ville lave en efterfølger?
Gravatar

#3 lyspunkt 13 år siden

#2 Efter hvad Cage har lavet de seneste år, er han nok ikke den rette at spørge, og han er altså ikke den bedste skuespiller, når han står overfor special effects. Det ser man både i den oprindelige Ghostrider og ikke at forglemme The Wicker Man.

OOOHH NOOOOO! Not the BEEEES !
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#4 Kaversmed 13 år siden

Var 1'eren en succes?! =O sys fanme den var skidt.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#5 Batsy 13 år siden

4# Ja det var den vist
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Franky 13 år siden

3# HOW THEY GOT BURNED, HOW THEY GOT BURNED?!

Men jeg skal da lige se ettern først så.
Sjovt som deres prioritering af når det gælder hvilket marvel karakterer der skal have en film.
Jeg tror da der væsentlig større fanskarer af få fat i med en Venom eller Deadpool film.
Gravatar

#7 Guido 13 år siden

"Selvom det er tidligt i forløbet, forventes optagelserne til "Ghost Rider 2: Spirit of Vengeance" at gå i gang til efteråret.".

Fail.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Gravatar

#8 enfilmnørd 13 år siden

Etteren var elendig, og det var ikke kun Cage's fejl.
Lige meget, hvad toeren bliver til, skal jeg ikke ind og se det
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#9 MOVIE1000 13 år siden

jeg er en af de få der synes at 1eren var ok, men det var også første gang jeg hørte/så noget til Ghostrider. Og Jeg synes det er fedt at det lige er Crank instruktøren, der står bag denne her.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 moulder666 13 år siden

Hmm - det lyder som en kandidat til "Bad movies sunday"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: