Der har efterhånden floreret en del rygter om den planlagte “Ghostbusters 3”, og det er endnu ikke 100 % sikkert, at filmen rent faktisk vil blive en realitet.

Flere af de involverede arbejder dog videre med projektet, og selvom de seneste rygter ikke er blevet bekræftet, kunne det umiddelbart lyde som om, de ikke er grebet ud af den blå luft.

Se også: Ivan Reitman bekræftet som instruktør på “Ghostbusters 3″.

Sigourney Weaver har tidligere kunnet afsløre, at Dana Barretts lille søn Oscar fra “Ghostbusters II” er blevet voksen i den nye film og sandsynligvis vil blive en del af den nye generation af spøgelsesjægere.

Ifølge Bloody-Disgusting.com forlyder det så nu, at Oscar rent faktisk viser sig at være Peter Venkmans (Bill Murray) søn – og der vil dermed være en naturlig kontinuitet mellem de første to film og “Ghostbusters 3” – på samme måde som med “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.

Samtidig forlyder det, at Rick Moranis vil gentage sin rolle fra de første film – det vil i så fald være Moranis’ første optræden i en film i 14 år. Efter “Big Bully” fra 1996 trak han sig tilbage for at bruge mere tid sammen med sine børn, efter hans kone var død af kræft, og han har siden kun lagt stemme til en række tegnefilm.

Klik her for at læse flere nyheder om “Ghostbusters 3″.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Bobby Singer 13 år siden

og der vil dermed være en naturlig kontinuitet mellem de første to film og "Ghostbusters 3" - på samme måde som med "Indiana Jones og krystalkraniets kongerige".


Måske ikke ligefrem den bedste sammenligning ;P
Idjit
Gravatar

#2 Eat this 13 år siden

Har lige spillet Ghostbusters the videogame på PS3 hvor alle de orginale skuespillere ligger stemmer på. Spillet er lavet som en Ghostbuster 3 film med en meget underholdne historie.
Et musthave for en gammel Ghosybuster fan (som jeg er).

Glæder mig til hvis Ghostbusters 3 hvis den bliver til noget. Men jeg frygter også det bliver gang Teen pis hvor de gamle skuespillere kun er kort med i.
Gravatar

#3 MaxXDk 13 år siden

Var Rick Moranis ikke også i Honey, We Shrunk Ourselves fra 1997? Hvor det ikke kun var stemmen? :)
One mans evil can become the curse of all...
Gravatar

#4 powers 13 år siden

Fedt hvis Rick Moranis er med igen....
Håber dog ikke at den nye film bliver centreret mere omkring de nye unge Ghostbusters, men at Venkman, Spengler, Stantz og Zeddemore er de absolutte hovedpersoner.
Gravatar

#5 chandler75 13 år siden

# 3 Ifølge Wikipidia er "Big Bully" hans sidste film, så det kan være, "Honey, We Shrunk Ourselves" blev lavet før...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Yoda 13 år siden

Sigourney Weaver har tidligere kunnet afsløre, at Dana Barretts lille søn Oscar fra "Ghostbusters II" er blevet voksen i den nye film og sandsynligvis vil blive en del af den nye generation af spøgelsesjægere.


Det giver jo god mening at lade junior være bindeled mellem den sidste og den kommende nye.

... at Oscar rent faktisk viser sig at være Peter Venkmans (Bill Murray) søn - og der vil dermed være en naturlig kontinuitet mellem de første to film og "Ghostbusters 3" - på samme måde som med "Indiana Jones og krystalkraniets kongerige".


Fornuftigt! Jeg tilhører den jagede gruppe af mennesker, der fandt netop dette element vellykket hos "Indiana Jones og krystalkraniets kongerige", som jeg i øvrigt synes rigtig godt om. Damn, nu skrev jeg det sgu ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 stjerne 13 år siden

#2
Ivan Reitman som instruktør, så bliver det ikke Teen pis.
Gravatar

#8 Laziter 13 år siden

#3
Jo det var han da.
Den udkom året efter Big Bully, men den kan jo sagtens have været filmet før alligevel.
I don't believe it! Two barrels, and he's going down again!
Gravatar

#9 Silver666 13 år siden

Eat this (2) skrev:
Har lige spillet Ghostbusters the videogame på PS3 hvor alle de orginale skuespillere ligger stemmer på. Spillet er lavet som en Ghostbuster 3 film med en meget underholdne historie.
Et musthave for en gammel Ghosybuster fan (som jeg er).

Glæder mig til hvis Ghostbusters 3 hvis den bliver til noget. Men jeg frygter også det bliver gang Teen pis hvor de gamle skuespillere kun er kort med i.
Faktisk rigtig godt spil mest på grund af det var tydelig Dan Aykroyd og Harold Ramis havde skrevet dialogen den var lige i øjet ;-)
Gravatar

#10 Hr. Nielsen 13 år siden

Yoda (6) skrev:
fandt netop dette element vellykket hos "Indiana Jones og krystalkraniets kongerige"


Jeg kunne så godt have undværet dette konservative ærkeamerikanske family values indfald, som det blev gjort til i filmen. Jeg hører dog så også til dem, der ikke fandt filmen stank af pis. Hvis det havde været The Mummy 4, så havde den såmænd været overraskende god. Men som Indiana Jones er den skuffende, plaget af dårlige valg hele vejen igennem, desværre:( Håber på en 5 og sidste film, der kan rette lidt op på dette).
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: