Så er det officielt: Biografgængere verden over får mulighed for at vende tilbage til Pandora – men dog først om fire år.

Se også: James Cameron overvejer film om Cleopatra før “Avatar 2″.

James Cameron har netop indgået en aftale med 20th Century Fox, der betyder, at “Avatar 2” vil få biografpremiere i december 2014, mens “Avatar 3” – som optages samtidig – vil følge trop et år senere i december 2015.

Cameron udtaler, at begge film vil kunne ses som selvstændige historier, men samtidig vil være en del af en større fortælling.

Se også: James Cameron har personligt tjent over 2 MILLIARDER kroner på “Avatar”.



Vis kommentarer (25)
Gravatar

#1 Patriarch 13 år siden

Lidt trist at vi først får en Cameron film om 4 år. Havde egentlig været spas nok at se hvad han kunne få ud af Cleopatra.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Pissed_Squirrel 13 år siden

Der står da intet sted at vi ikke kan få Cleopatra at se inden da?
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 13 år siden

Åh øv. Havde håbet på nogle lidt mere interessante projekter fra Cameron af. Avatar synes jeg nu er ganske ok, men en 2'er og en 3'er? Åh øv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 djibyman2-the seque 13 år siden

Juhuu, flere smølfe film;-)
Gravatar

#5 Kaversmed 13 år siden

jeg hilser filmene velkommen. ;)
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 Patriarch 13 år siden

pissed_squirrel (2) skrev:
Der står da intet sted at vi ikke kan få Cleopatra at se inden da?


Læste det andetsteds....
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 daneimp 13 år siden

Jeg hilser flere Avatar film velkommen, meeen en lidt mere original historie må gerne være påklistret denne gang ;)
Gravatar

#8 Kyllingebenet 13 år siden

Jeg hader når 2 og 3 hører sammen, ligesom de sidste to Matrix film.
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 13 år siden

#8 Eller de sidste to Pirates Of The Caribbean film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Stilund 13 år siden

#8

Det er jo for at se om der er salg i lortet og det var der så. Så der udkommer så lige to mere med en lidt mere uddybende historie. Men las os ikke håbe at det går Avatar den samme vej som det gjorde for de to sidste Matrix film...

Skriv ny kommentar: