Det er nu muligt at se den første trailer til undervandsthrilleren “Sanctum” – der på dansk har fået titlen “James Camerons Sanctum”. Cameron er dog ikke instruktør på filmen, men producer.

Se traileren her.

Filmen, der er inspireret af virkelige hændelser, følger en gruppe grottedykkere på en ekspedition til regnskoven i Papua Ny Guinea, hvor det uudforskede og mindst fremkommelige grottesystem i hele verden ligger.

Deres planer om at finde en legendarisk underjordisk flod ud til havet forpurres, da en tropisk storm rammer, og den eneste vej ud bliver blokeret. Med en farligt stigende vandstand og tilsvarende faldende iltbeholdning er deres eneste valg at bevæge sig fremad i det ukendte land…

“James Camerons Sanctum” kan ses i danske biografer 24. februar.

Læs Filmz’ biografanmeldelse af James Cameron undervandsfilm “Ghosts Of The Abyss”.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 Graversen 13 år siden

Wow den ser forbavsende kedelig og elendig ud.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#2 Morpheus 13 år siden

# 1.

Jeg synes faktisk lige det modsatte. Havde ikke hørt om den før lige nu og efter at have set traileren glæder jeg mig rigtig meget! Den ser rigtig fed ud.
Gravatar

#3 loki 13 år siden

Den ser faktisk ganske spændende ud - bare ikke i 3D tak.
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 lyspunkt 13 år siden

Jeg tror lige jeg snupper "The Cave" og Descent" en gang mere. Spelunking er nu en gang sjovere når der er lidt creepy crawlies med også.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5 hey now 13 år siden

Synes også den ser ganske spændende ud. Men den der "trailerstemme", oh my god..
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#6 Ash 13 år siden

Den bliver sikkert vældig flot, men jeg er helt med #1 her, den virker kedelig!
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1121489210] 13 år siden

Nu havde jeg virkelig håbet på en fantastisk psykologisk thriller, og så bringer han os dette pis?
Tror bare jeg tager og ser "The Descent" igen i stedet. Eller måske endda "The Descent: Part 2" eller "The Cave", da "Sanctum" rent faktisk ser dårligere ud en begge.
Måske skulle man også i stedet give "127 Hours" en chance.

Så mange "gode" alternativer så jeg er ret sikkert på at denne helt kunne undværes.
PLEASE DELETE THIS ACCOUNT!
Gravatar

#8 Moog 13 år siden

Ser godt nok b-films agtig ud.

Det er som om der ikke er brugt noget filter på kamerarene. Det hele minder om en dårlig BBC krimi i tonen, og skuespillet så ikke ud til at være i den høje ende.
CGIen så også ud til at være fra slut 90'erne, specielt de der "god-rays" i hulen så jo meget falske ud (se 51 sek inde).

Alt i alt ser det ud til at budgettet er lagt således:

Film: 10%
James Camerons navn: 90%

Gravatar

#9 AkA 13 år siden

B-film...
Gravatar

#10 Michael2t 13 år siden

The Core 2: The Last Catastrophe

Skriv ny kommentar: