Selvom teaser-traileren til “Transformers: The Dark of the Moon” landede tidligere på dagen, så er der for alvor dømt ægte robot-action i den første trailer til “Real Steel” – DreamWorks’ nye film om store robotter, der tæsker løs på hinanden.

Se traileren her.

Filmen omhandler robotboksere i en nær fremtid og har Hugh Jackman i den menneskelige hovedrolle som en tidligere bokser, der bliver promoter, da boksning mellem mennesker bliver bandlyst.

Filmen instrueres af Shawn Levy, som tidligere har stået bag mere komedie-orienterede film af tvivlsom kvalitet som “The Pink Panther” og “Nat på museet 2”.

“Real Steel” bygger over Richard Mathesons novelle, der tidligere er blevet omsat til en episode af “Twilight Zone” med Lee Marvin.

Se også: Første billede fra “Real Steel” – sci-fi-film om robotboksere.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 Moog 13 år siden

Gud forbyde at lade et klip køre mere end et halv sekund...
Gravatar

#2 Dragon_Claw 13 år siden

Det her må være en legetøjs producents våde drøm...
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#3 Winter999 13 år siden

Synes egentlig ideen er mega fed, det er traileren egentlig også, men hold kæft de robotter er til grin, det ligner et shout out til de gamle rock-em-sock-em "spil" - Men føj det stinker!
Gravatar

#4 Kruse 13 år siden

To ligegyldige CGI robotter der kæmper i en kamp, hvori vi ingen stakes har i. Hvordan vil filmen sørgre for at vi ikke er indifferent mellem de forskellige stykker CGI, men rent faktisk vil bekymre os om resultatet. Jeg tvivler på at det vil kunne lade sig gøre i denne film, så jeg forestiller mig nogle temmeligt ligegyldige "action" kampe som ikke vil være særligt interessante.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 mr gaijin 13 år siden

#4 Lige præcis. Der er jo intet på spil. Det svarer til at se en dreng lege med to stykker legetøj ved at smadre dem sammen. What's the friggin' point?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 duuk74 13 år siden

Shiny! Skal nu se den hehe. Ser tilpas cheesy ud.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 evermind 13 år siden

#6 Det tænkte jeg også! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 Kviesgaard 13 år siden

Jeeeeeeeeeeeg

...

tror at jeg venter til Aronovskys Wolverine,
næste gang jeg skal se Hugh Jackman.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#9 Hr. Nielsen 13 år siden

Rockformers????
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#10 Skum 13 år siden

Well da jeg var en 10 års penge der elskede jeg Robot Jox, som denne må siges at lyde meget som (bortset fra de vist bare bokser for sjaw i Real Steel), så mon ikke også der nok skal være en god teenageskare at ramme med denne, samt et legetøjsmarked der vil florere en 3 måneders tid, for så at ende i noget 20krs kasse...
w00tness...

Skriv ny kommentar: