Selvom Jesse Eisenberg tidligere har givet udtryk for, at han er frisk på at lave en fortsættelse til hittet “Zombieland”, sætter en anden af filmens stjerner – Woody Harrelson – nu spørgsmålstegn ved, om det er en god ide at lave filmen.

Se også: Jesse Eisenberg ser frem til “Zombieland 2″.

Harrelson fortæller, at han til at begynde med ikke engang gad læse manuskriptet til den første film, men at han tog fejl i at afviste det, og at manuskriptet var ”fænomenalt”. Samtidig siger han, at det muligvis er den første film, han vil lave en 2’er til.

”Jeg er sikker på, at det vil ske, hvis alle vil lave den, men jeg er ikke sikker på, at det er en god ide,” siger skuespilleren.

“Den første film blev rigtig god og fik mange folk til at grine, men at lave en sequel… 99 ud af 100 sequels lever ikke op til den første film. Så jeg ved ikke,” siger Harrelson.

Læs også: Interview: “Zombieland” – den mest indbringende zombie-film nogensinde.



Vis kommentarer (30)
Gravatar

#1 Collateral 13 år siden

Make it work Woody, make it work!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Michael2t 13 år siden

"Den første film blev rigtig god og fik mange folk til at grine, men at lave en sequel... 99 ud af 100 sequels lever ikke op til den første film. Så jeg ved ikke," siger Harrelson.


Så simplet er det
Gravatar

#3 davenport 13 år siden

BttF II ???
Aliens ???
ISB ???

Har han røget hass??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Naduct 13 år siden

davenport (3) skrev:
BttF II ???
Aliens ???
ISB ???

Har han røget hass??


Så du mener at en Zombieland 2 ville klare sig godt, baseret på at Back to the Future part II klarede sig godt?

De to film kan jo slet ikke sammenlignes, og slet ikke i en tid hvor vi stort set drukner i sequels.
Gravatar

#5 Batsy 13 år siden

4# Tror han mener at der ikke er altid der kommer dårlige efterfølger ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Naduct 13 år siden

#5 Nej, der er da mange gode efterfølgere. Men selvom Woody overdriver dramatisk, vil jeg dog give ham ret i at de fleste efterfølgere der bliver pumpet ud ikke lever op den første film.
Gravatar

#7 Kaizer Soze 13 år siden

davenport (3) skrev:
BttF II ???
Aliens ???
ISB ???

Har han røget hass??


Det er vel den ene ud af hver 100 han nok mener...
Gravatar

#8 davenport 13 år siden

Det jeg mener, er netop at alle 2ere ikke nødvendigvis er ringe. Der er også Brazillian Twins II, og den er ganske udemærket..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 mr gaijin 13 år siden

Woody Harrelsons tilgang er ganske fin. Man bør være skeptisk, indtil man får et godt manuskript i hånden.

Det gør ikke det mindste at lægge pres på forfatterne, producerne og instruktøren, så de ikke sover i timen, når filmen skal forberedes. Der findes gode sequels, men de bedste er ikke lavet ved at slå produktionen på autopilot. Det kræver, at man er lige så kvalitetsbevidst og skeptisk, som hvis en film ikke havde et forlæg.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 pedn 13 år siden

#3

ISB?

Kan jeg ikke lige regne ud hvad er!?

Skriv ny kommentar: