Tidligere på ugen blev det bekendtgjort, at Kevin Costner muligvis skal spille rollen som Jonathan Kent i Zack Snyders “Superman: Man of Steel”.

Nu er der spændende nyt i sagen set med “danske” øjne.

Ifølge The Hollywood Reporter skulle Znyder sammen med producer Christopher Nolan være meget interesseret i at tilbyde Viggo Mortensen rollen som den fascinerende skurk General Zod – en gal videnskabsmand med superkræfter.

Det er dog endnu uvist, om Viggo Mortensen har tid. Han er i øjeblikket travlt optaget med at forhandle en medvirken i Universals “Snow White and the Huntsman” på plads.

Klik her for at læse flere nyheder om “Superman: Man of Steel”.



Vis kommentarer (25)
Gravatar

#1 Kviesgaard 13 år siden

http://filmz.dk/viggo-mortensen-som-skurk-i-superman-man-of-steel?login skrev:
... tilbyde Viggo Mortensen rollen som den fascinerende skurk General Zod – en gal videnskabsmand med superkræfter.


Siden hvornår er generaler blevet videnskabsmænd?

Mig bekendt har Zod ikke været videnskabsmand, nærmere Kryptons svar på en terrorist.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 Batsy 13 år siden

Jeg siger ja tak!!, men sagde han ikke at han var færdig med sin skuespils karrier?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 mou 13 år siden

Zod var vist videnskabsmand på Krypton efter hvad jeg husker
Gravatar

#4 kristoffer w. l. 13 år siden

fuck det kunne være pisse fedt... nej han sagde han ville holde pause, men det gør han ik' lige for tiden.

har ogs håbet meget på han skulle med i hobitten, men det ser det jo ik ud som om på nuværende tidspunkt, det har der ellers været snakket om for et par år siden...
Gravatar

#5 Twister 13 år siden

At få tilknyttet en skuespiller af Mortensens kaliber ville utvivlsomt være en stor gevinst. Jeg krydser fingre :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#6 Nicki52 13 år siden

Kender I godt det at man bliver træt af skuespillere hvis de er fremme hele tiden. Så har jeg det med Viggo, Jennifer Aniston og Gerard Butler. De kunne godt lige holde et års pause så man savner dem. Det samme med Mads Mikkelsen. Er træt af at se hans fjæs overalt. Altså Couteney Cox og Matthew Perry er jeg glad for, fordi de prøver at lave deres egne ting. Som Cougar Town og Mr. Sunshine. Jeg taler om producering.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 Therien 13 år siden

Nicki52 (6) skrev:
Kender I godt det at man bliver træt af skuespillere hvis de er fremme hele tiden. Så har jeg det med Viggo, Jennifer Aniston og Gerard Butler. De kunne godt lige holde et års pause så man savner dem. Det samme med Mads Mikkelsen. Er træt af at se hans fjæs overalt. Altså Couteney Cox og Matthew Perry er jeg glad for, fordi de prøver at lave deres egne ting. Som Cougar Town og Mr. Sunshine. Jeg taler om producering.


Ved udemærket godt hvad du taler om.. Kan nu ikke følge dig i Viggo og Aniston... Især Viggo.. Syntes der går pænt lang tid mellem hans film.
Gravatar

#8 mr gaijin 13 år siden

#6 Jeg er træt af Aniston og Butler, men det er fordi, at de for det meste laver bras. Kvantitet er ikke noget problem, hvis det også er kvalitet.

Det bliver sgu sjovt at se Snyder lave Superman. Jeg glæder mig på samme måde, som hvis John Waters lavede en film om Jesus.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9 Nicki52 13 år siden

Therien (7) skrev:
Ved udemærket godt hvad du taler om.. Kan nu ikke følge dig i Viggo og Aniston... Især Viggo.. Syntes der går pænt lang tid mellem hans film.

Pænt lang tid er nok overdrevet. http://www.imdb.com/name/nm0001557/

mr gaijin (8) skrev:
Jeg er træt af Aniston og Butler, men det er fordi, at de for det meste laver bras. Kvantitet er ikke noget problem, hvis det også er kvalitet.

Det er egentlig ikke gået særlige godt for vores Venner. Matt LeBlanc laver en dårlig serie ved navn Episodes, hvor han ikke er hovedperson, som man bliver lovet.
Schwimmer er blevet tyk og er måske ved at komme på fødderne som instruktør. Han var ret klam i de film han var tyk. Men nu har han tabt sig for nu har han fået succes med sin film.
Perry hopper rastløs rundt i projekter. Først Sunset Strip, så birolle i 17 again, og så sin nye serie Mr. Sunshine hvor han er tilbage i rollen som Chandler, bare ved navn Ben.
Aniston kan ikke finde en mand der vil have hende. Hun burde holde en pause i stedet for at hoppe på elendige film hele tiden.
Cox synes jeg tager det mere roligt. Hun finder nogle roller hun tænker lidt over. Og gæsteroller. Nu skal vi se om hun bliver mere eftertragtet efter Scream 4.
Kudrow hopper på små biroller overalt. Sidst set i Easy A. Men har fået sin egen serie Web Therapy, som skulle være rimelig god, men bliver glemt hurtigt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 Therien 13 år siden

Han har lavet 5 film på 5 år (2 af dem med en ret lav profil).. Find en respekteret skuespiller der ikke har det..

Nicki52 (9) skrev:
Det er egentlig ikke gået særlige godt for vores Venner. Matt LeBlanc laver en dårlig serie ved navn Episodes, hvor han ikke er hovedperson, som man bliver lovet.
Schwimmer er blevet tyk og er måske ved at komme på fødderne som instruktør. Han var ret klam i de film han var tyk. Men nu har han tabt sig for nu har han fået succes med sin film.
Perry hopper rastløs rundt i projekter. Først Sunset Strip, så birolle i 17 again, og så sin nye serie Mr. Sunshine hvor han er tilbage i rollen som Chandler, bare ved navn Ben.
Aniston kan ikke finde en mand der vil have hende. Hun burde holde en pause i stedet for at hoppe på elendige film hele tiden.
Cox synes jeg tager det mere roligt. Hun finder nogle roller hun tænker lidt over. Og gæsteroller. Nu skal vi se om hun bliver mere eftertragtet efter Scream 4.
Kudrow hopper på små biroller overalt. Sidst set i Easy A. Men har fået sin egen serie Web Therapy, som skulle være rimelig god, men bliver glemt hurtigt.


Hvilket spørgsmål svare du på her? At du ser dem for meget fordi de har haft svært ved at finde en success efter Friends?

Skriv ny kommentar: