Om Tina Fey havde kalenderen fuld vides ikke, men i hvert fald er Julianne Moore blevet hyret til at skulle spille den kontroversielle politiker Sarah Palin i en ny tv-film fra HBO.

Filmen, der får titlen “Game Change”, omhandler John McCains præsidentkampagne i 2008, hvor han overraskende valgte den forholdsvis uerfarne Sarah Palin til sin vicepræsidentkandidat – hvilket ikke faldt alt for heldigt ud.

Endnu vides det ikke, hvem der skal spille McCain i den kommende film.

Julianne Moore kunne senest opleves i biograferne i den roste “The Kids Are All Right”, der var Oscar-nomineret for bedste film. Hun kan desuden ses overfor bl.a. Liam Neeson og Amanda Seyfried i det erotiske trekantsdrama “Chloe”, der springer de danske biografer over og udkommer direkte på dvd og Blu-ray 29. marts.

Læs Filmz’ dvd-anmeldelse af “The Kids Are All Right”.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 Patriarch 13 år siden

Underligt valg synes jeg.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Daywalker 13 år siden

Er den film ikke allerede snart på trapperne? :P
Don't worry... An Anti-fortress gun can not touch me, because I am not a fortress.
Gravatar

#3 AP 13 år siden

jeg kan egentlig sagtens se det for mig :-)
Gravatar

#4 Collateral 13 år siden

Amanda Seyfried? *Kuldegysninger*
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 mardal 13 år siden

Selvfølgelig er tina fay ikke en mulighed. Hendes optræden som sarah palin i SNL ville præge vores oplevelse af filmen, i sådan en høj grad at det ville påvirke filmens budskab alt for meget.

Derudover er den form for komisk efterligning hvor man overdriver bestemte personlighedstræk, som de gør det i SNL, jo noget helt andet end det man søger med en biografisk film.
Gravatar

#6 Gasivodo 13 år siden

John McCain, det skal da være Richard Dreyfuss!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#7 Skeloboy 13 år siden

#5 - præcis

Tina Fey er den komiske udgave. Tror snildt Julianne Moore kan gøre sig som Sarah Palin. Kan dog ikke se, hvordan filmen kan undgå at blive en komedie...:)
Gravatar

#8 Kruse 13 år siden

Skeloboy (7) skrev:
Kan dog ikke se, hvordan filmen kan undgå at blive en komedie...:)


Hvis nu Sarah Palin-karakteren ikke har nogen replikker, så burde det være muligt. Ellers så bliver det svært ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 Riqon 13 år siden

Jeg kunne godt tænke mig en gyserfilm om Sarah Palin som President of the United States of America!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 Patriarch 13 år siden

Riqon (9) skrev:
Jeg kunne godt tænke mig en gyserfilm om Sarah Palin som President of the United States of America!


I skulle da ellers nok kunne finde noget at blive enige om ;D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: