Paramount Pictures har udsendt de første to officielle klip fra Michael Bays længe ventede “Transformers: Dark of the Moon”, hvor man i det ene ser Sams (Shia LaBeouf) nye kæreste Carly (Rosie Huntington-Whitely) præsentere hendes chef.

Se begge klip her.

I “Transformers: Dark of the Moon” må Optimus Prime og hans Autobots tage til månen for at finde et rumskib fra fortiden, der muligvis indeholder en hemmelighed, som kan afgøre det endelige slag mod de onde Decepticons. Det bliver et kapløb med tiden, hvor mange venner vil ryge i svinget, når verdens skæbne skal afgøres.

“Transformers: Dark of the Moon” indtager danske biografer 30. juni.

Se også: Lang trailer til “Transformers: Dark of the Moon”.



Vis kommentarer (27)
Gravatar

#1 Reborn Sith 12 år siden

Synes hun er træls at se og høre på.
Og ja, jeg savner allerede Megan Fox.
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#2 Michael2t 12 år siden

Jeg kan huske, hvor skuffet jeg blev, da Bay først kom med en udtagelse om, at alt ville blive langt mere seriøst... hvorefter vi får at vide at Megan er blevet skiftet ud med en model... suk, suk, suk... Jeg tror jeg vender tilbage, når der kommer nogle klip med robotterne.
Gravatar

#3 elwood 12 år siden

Det mest seværdige i det klip var da Patrick Dempsey, Nilfisken er intet sigende.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 moulder666 12 år siden

Hold da helt kæft - hun er jo næsten lige så frygteligt plastisk og unaturlig at se på som Tori Spelling! Man skulle ikke tro det, men det ser da ud til, at Megan Fox kunne gøre det meget bedre!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 Coffey Mug 12 år siden

Jeg sir det bare - Stupid fucking cunt is stupid!

Movie's is gonna be shit i tell ya, dont throw your money away!
Gravatar

#6 simpel 12 år siden

Savner allerede Megan Fox.
Troede aldrig jeg ville sige det, but that's the truth.

Må sige jeg blev skuffet af de 2 klips, det ser fandme klichee ud. Plat og fladt skuespil, som læste de op af et manuskript.

But oh well, det er Transformers, den eneste grund til at se den film er pga CGI'en og den underholdning det ka medføre
Gravatar

#7 Highland Park 12 år siden

elwood (3) skrev:
... Nilfisken er intet sigende.
Ha, så det er hende, du kalder Nilfisken! :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 daneimp 12 år siden

Mht. hendes skuespil så synes jeg det lader til at netop denne scene taler for at hun skal tale meget højtideligt...
Gravatar

#9 Therien 12 år siden

Filmen ligner en idiot..
Gravatar

#10 elwood 12 år siden

#7 Det var nu ikke mig der fandt på navnet, men det er meget rammende synes jeg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: