Sidste uge kom det frem, at Jamie Foxx muligvis ville erstatte Will Smith i Quentin Tarrantinos “Django Unchained”, hvor han ville skulle spille titelrollen.

Se også: Erstattes Will Smith af Jamie Foxx i “Django Unchained”?

Nu er det så blevet bekræftet: Smith er ude, Foxx er inde. Ingen decideret grund, til at Smith er blevet udskiftet, er blevet givet.

“Django Unchained” bliver Tarrantinos svar på en western og omhandler en dusørjager, der slår sig sammen med en tidligere slave for at redde hans kone fra en ond plantageejer.

Se også: Leonardo Dicaprio i Tarantinos “Django Unchained”.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 MMB 12 år siden

Der er en fejl i jeres kilde.
Gravatar

#2 Frederik 12 år siden

Smith sprang sikkert fra fordi Men in Black 3 ikke er færdig med at filme når optagelserne til Django starter.

Der spekuleres i at det også kan være fordi han vil bevare hans familievenlige billede og blev skræmt væk af manuskriptets vold- og sexscener, samt at der ingen mulighed var får at få roller til Jaden og Willow ;).
Gravatar

#3 rammy 12 år siden

Et valg i mellem pest eller kolera - jeg kan ikke udstå nogle af dem. Men da det er Tarantino, så jeg er selvfølgelig stadig med om bord.

PS: I har stavet Tarantino forkert i nyheden.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#4 Lawman. 12 år siden

Æv! Jamie Foxx er et fjols.
Gravatar

#5 Batsy 12 år siden

4# Og talentfuld skuespiller!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Nukleon 12 år siden

Så længe det ikke er Terrence Howard, nu vi nu snakker sorte skuespillere. Han er fandme ringe.
Gravatar

#7 Suldrup 12 år siden

"...omhandler en dusørjager, der slår sig sammen med en tidligere slave for at redde hans kone fra en ond plantageejer."

Så dusørjageren slår sig sammen med en slave for at redde dennes kone - men er det ikke, sådan som jeg har forstået filmens plot, dusørjagerens kone, der skal reddes?

Klassisk hans/sin-problematik.
Gravatar

#8 Frederik 12 år siden

Nej, slavens kone. Dusørjageren vælger at hjælpe Django med at befrie hans kone fra plantageejeren Calvin Candie, hvis Django hjælper dusørjageren Schultz med nogle af hans 'bounties' :)
Gravatar

#9 Chrisenry 12 år siden

Øv, jeg havde faktisk glædet mig til at se hvad Tarantino kunne få ud af Will Smith. Jeg synes de to lød som en skæv, men potential spændende kombination
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
Gravatar

#10 mr gaijin 12 år siden

Jamie Foxx er en ganske fin skuespiller. Og i mit hoved passer han bedre til Tarantino end Will Smith.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: