Mens vi rykker tættere på udgivelsen af Ridley Scotts science-fiction-film, “Prometheus”, har instruktøren i et nyt interview åbnet lidt op omkring, hvad filmen indeholder – og hvad den ikke indeholder.

Se også: Første plakat til Ridley Scotts “Prometheus”.

Scott har tidligere udtalt, at “Prometheus” indeholder, hvad han kalder, DNA fra de tidligere “Alien”-film, men at den velkendte Xenomorph ikke vil dukke op.

Instruktøren fortæller nu: “Nej, absolut ikke. De [andre film] har presset citronen. Han er i Disneyland i Orlando. Jeg så ham i Disneyland, for fanden!

Scott kan dog endnu engang samtidig bekræfte, at den såkaldte Space Jockey rent faktisk dukker op i filmen. Han har altid undret sig over, hvorfor de andre film aldrig tog emnet op, så han følte, at der lå en historie gemt deri.

Damon Lindelof (“Lost”) har skrevet manuskriptet til filmen, der har Charlize Theron, Guy Pearce, Noomi Rapace, Idris Elba, Michael Fassbender og Patrick Wilson på rollelisten.

“Prometheus” har dansk premiere 31. maj næste år.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (51)
Gravatar

#1 loki 12 år siden

Damon Lindelof ("Lost") har skrevet manuskriptet til filmen, der har Charlize Theron, Guy Pearce, Noomi Rapace, Idris Elba, Michael Fassbender, Patrick Wilson og Guy Pearce på rollelisten.


Jo jo ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 elwood 12 år siden

Sikker på Wimmie er enig i det navn ikke kan nævnes nok så 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-loke76 12 år siden

Stammer space jockey egentlig ikke fra Aliens eller er den også med i Alien?

Den comic der kørte med Aliens for nogle år tilbage havde en ganske fed forklaring på Jockey og på Aliens oprindelse.
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#4 Kviesgaard 12 år siden

Fint nok med mig, hvis der ikke er aliens med i Prometheus. Bare filmen er god og underholdne, samt godt skruet sammen, så er jeg tilfreds.

Især hvis der dukker noget op, som man ikke har set før ( der er vel en grund til at H. R. Giger er med ombord ).
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#5 Kaversmed 12 år siden

#3 Space Jockeyen er bestemt fra 'Alien'. :) Man ser den ikke i 'Aliens'.

Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 KEiZ 12 år siden

arrrgghh, endelig får jeg svar på det jeg har undret mig over så længe....
Lyder fint med mig at man tager andre "tråde" fra aliens universet, og dermed er i samme univers uden at den gamle "alien" dukker op. er super enig i at det bare ville være og gentage sig selv, hvorfor ikke fortelle en ny historie, jeg er lige gået til Defcon 4 på denne det bliver super!!!
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#7 Æsop9000 12 år siden

Hvis de holder Aliens ude af filmen så falder filmen selvfølgelig ikke i med klicheerne fra de andre film. Men som nævnt i tråden, så vil racen af "space jockeyes" måske være til stede. Og siden de har udviklet dette bio-våben (face-hugger aliens) så kan man da regne med at de ikke er fredelige rumvæsner. Men jeg glæder virkelig til denne film.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#8 filmkorn.dk 12 år siden

Lidt frækt at de bruger Alien cues i teaseren så.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#9 filmkorn.dk 12 år siden

#7 Hvorfor har de udviklet dem? Er de ikke bare blevet overtaget af dem?
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#10 niwin 12 år siden

Havde nu håbet på at se de gamle Xenomorph i den men det bliver da bestemt spændende at se hvad der kommer til at ske i den. Vil prøve ikke at have alt for høje forventninger :)

Skriv ny kommentar: