En tredje film i gyserserien “Cabin Fever” er på vej, hvortil en instruktør nu er blevet fundet i den tidligere tegneserieillustrator Kaare Andrews, der også stod bag gyseren “Altitude” fra 2010.

Læs Filmz’ dvd-anmeldelse af “Cabin Fever”.

Cabin Fever: Patient Zero”, som filmen hedder, handler om en række gæster på et krydstogtskib, der løber på grund ved en forladt forskningsø. Inden de ved af det, er den første i gruppen smittet af en kødædende virus, og nu må de andre finde en måde at overleve ikke blot forliset, men også den dødbringende virus.

Evan Astrowsky, der også producerede de to første film, vender atter engang tilbage for at udfylde den rolle, hvilken han højst sandsynligt også vil gøre i en forventet fjerde film, “Cabin Fever: Outbreak”.

“Cabin Fever: Patient Zero” er skrevet af Jake Wade Wall, som tidligere har stået bag “When a Stranger Calls” og “The Hitcher”.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Bardoboy 12 år siden

Har ikk fået set de to første, kan de anbefales?
Gravatar

#2 misuma 12 år siden

Jeg har indtryk af at de fleste ryster på hovedet over filmene, men jeg har selv en svaghed for begge.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3 elwood 12 år siden

Hell yeah 1'eren er en personlig farvorit blandt gi-jones og undertegnede, vi mangler og stadigvæk og få set 2'eren, også selv om det er ny instruktør.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 misuma 12 år siden

Så kom i gang elwood! 2'eren tager sig mindre seriøst og er instrueret af Ti West selv om han næppe vil indrømme det.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 12 år siden

#4 Mindre seriøst?`Den første er jo overhovedet ikke seriøs på noget plan i forvejen. 2'eren er en stor omgang rod i mine øjne, jeg forstår udmærket West, at han ikek vil kendes ved filmen. Der har muligvis gemt sig en god film før klippearbejdet kom i gang, men den er da blevet fuldstændigt ødelagt i processen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 misuma 12 år siden

Jeg overvejede også at skrive endnu mindre seriøst...hvilket stadig nok ville være at underdrive.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: