Op til premieren på sci-fi-eventyret “John Carter” har Disney valgt at udsende et langt klip fra filmen, der viser de første omtrent ti minutter af filmen.

Se klippet her.

“John Carter” er baseret på Edgar Rice Burroughs klassiske sci-fi-romanserie om helten John Carter of Mars og omhandler den tidligere militærkaptajn af samme navn, som på mystisk vis bliver transporteret til en fremmed planet, hvor han kastes ind i en konflikt mellem planetens beboere.

“John Carter” er instrueret af Andrew Stanton, der tidligere har stået bag “Find Nemo” og “Wall•E”, og fungerer som Stantons live-action-debut.

Foruden Taylor Kitsch i titelrollen medvirker også Mark Strong, Willem Dafoe, Dominic West, Bryan Cranston, Thomas Haden Church og Lynn Collins i filmen, der har premiere herhjemme nu på torsdag 8. marts.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 filmkorn.dk 12 år siden

Jeg tror Disney er meeeeget nervøse for om filmen tjener sig hjem med det gigantiske budget den har bag sig.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 Frederik 12 år siden

Bryan Cranston!


Flugtscenen er klassisk Disney. Det ser rigtig godt, jeg glæder mig en del efterhånden.
Gravatar

#3 Batsy 12 år siden

Ser nu ret fornuftig ud :),
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4 Business Monkey 12 år siden

Man kan se BLOD!!! Allerede det viser, at de tør satse!!!

Lidt dårligt klippet dog. Den klipper før pointerne helt kommer igennem, som om den allerede ved at vi alligevel har set lignendne måder at fortælle pointer hundrede gange før. Lidt synd. Der er dog sjove biroller, der alle ser spændende ud.
Gravatar

#5 Kisbye 12 år siden

Business Monkey (4) skrev:
Man kan se BLOD!!! Allerede det viser, at de tør satse!!!

Lidt dårligt klippet dog. Den klipper før pointerne helt kommer igennem, som om den allerede ved at vi alligevel har set lignendne måder at fortælle pointer hundrede gange før. Lidt synd. Der er dog sjove biroller, der alle ser spændende ud.
Den er rated PG-13, så det er nok næppe et blodbad.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#6 kalash 12 år siden

tournesoller (1) skrev:
Jeg tror Disney er meeeeget nervøse for om filmen tjener sig hjem med det gigantiske budget den har bag sig.


Var man ikke os nervøs omkring dette med Avatar ?

Men det er da noget af et cv ham Andrew Stanton kan prale af ^^
Gravatar

#7 filmzkim 12 år siden

#4 Jeg bemærkede det også.
Men mon ikke, de bliver gjort opmærksomme på det nu, og så ændrer de det nok.
Gravatar

#8 Corgan 12 år siden

#5:

Der er en del blod og afhuggede lemmer i den.
Gravatar

#9 Business Monkey 12 år siden

Ting behøver heller ikke være et 'blodbad' for at klargøre en pointe... Synes bare man skal være glad for disse ellers sjældne elementer i børnefilm.

At afbilde situationer med konsekvenser der opfattes som ægte og med den dertilhørende alvor, i børne og ungdomsfilm er at tage sit publikum alvorligt.
Gravatar

#10 Lars.dk 12 år siden

Ikke noget jeg gider at bruge penge på før den kommer i blockbuster.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: