De seneste år har der været forsøgt en filmatisering af tegneserien “Lobo”, som omhandler den grovkornede, intergalaktiske dusørjæger af samme navn – dog uden succes. Nu ser det dog ud til, at projektet er tilbage på rette spor.

Se også: Guy Ritchie instruerer “Lobo”.

Sherlock Holmes”-instruktør Guy Ritchie var udset til at instruere “Lobo” tilbage i 2009, men droppede filmen for i stedet at kaste sig over netop “Sherlock Holmes”. Siden da har det været forholdsvis dødt omkring projektet indtil nu.

En ny instruktør er blevet fundet i Brad Peyton, som også kommer til at skrive en ny udgave af manuskriptet. Peyton vil dog næppe appellere til fans af “Lobo”, eftersom hans eneste tidligere film tæller “Journey to The Mysterious Island” og “Hund og kat imellem: Kitty Galores hævn”.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 Plissken 11 år siden

Skidt for the main man :-\
When there's no more room in hell...
Gravatar

#2 Cruiser 11 år siden

Kender kun Lobo fra den animerede superman serie, men han var godt nok en grinern figur selv dér. Gad godt se ham filmatiseret.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [3867408921] 11 år siden

Oh man, det tegner ikke godt.
Gravatar

#4 Moog 11 år siden

Dog utroligt at man ikke lige sørger for at lave en god Superman film før man forsøger sig med en af de mange mindre kendte anti-helte.
Gravatar

#5 Dafojk 11 år siden

#04
Jeg er ret sikker på at de er igang med at lave en god Supermand film, som får premiere d. 14. juni 2013.
Gravatar

#6 Laziter 11 år siden

YES!!
Det har jeg ventet på ville ske.
Jeg har læst mange tegneserier med den gut og har altid været godt underholdt.
Jeg håber virkeligt at den bliver til noget og at de beholder hans "karisma" i filmen :-D
I don't believe it! Two barrels, and he's going down again!
Gravatar

#7 Shadow_Dude 11 år siden

Fedt at der kommer en Lobo film, nederen valg af instruktør.. Hold da op altså..
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#8 fuskak 11 år siden

#7 det sagde mange også da Peter Jackson blev valgt til at lave LoTR.
If you aint first, you'r last.
Gravatar

#9 Mister Marvel 11 år siden

OHH MY GOD !!!!!!!

Hvorfor laver de ikke en ny green lantern istedetfor?????


„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#10 MetalMonstrum 11 år siden

Skriv ny kommentar: