Columbia Pictures har udsendt de første to billeder fra Quentin Tarantinos længe ventede tag på westerngenren, “Django Unchained”, hvor vi både ser Jamie Foxx, Leonardo DiCaprio og Christoph Waltz.

Se billederne her.

“Django Unchained” omhandler den tidligere slave Django, der sammen med sin befrier og mentor, Dr. King Schultz, arbejder som dusørjager.

Djangos egentlige mål er dog ikke at indfange lovbrydere, men derimod at blive klar til at kunne redde sin kone fra den modbydelige slaveejer Calvin Candie, der har klubben Candyland, hvor man kan bruge den store overflod af kvindelige slaver til at fornøje sig med, samtidig med at man ser modbydelige dødskampe mellem mænd, som var de gladiatorer.

På rollelisten ses Foxx som Django, Waltz som Schultz og DiCaprio som Candie. Derudover medvirker også Kurt Russell, Samuel L. Jackson, Kerry Washington, Sacha Baron Cohen og Don Johnson.

“Django Unchained” indtager danske biografer 3. januar 2013.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (21)
Gravatar

#1 the_paki_don 11 år siden

Leo ser cool ud! Glæder mig!
Gravatar

#2 KEiZ 11 år siden

JA det bliver så cool, glæder mig også
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#3 HelmerJ 11 år siden

Min første tanke, da jeg så Leo, var Val Kilmers Doc Holiday..

Tror det bliver et blæs af en Western
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 Babo84 11 år siden

Leo is the man.
Gravatar

#5 Kyllingebenet 11 år siden

Elsker Leo og hader Jamie.
Gravatar

#6 Lehrmann 11 år siden

Leonardo DiCaprio ligner en splejsning af skurken i Titanic, Cal Hockley, DiCaprios egen karakter, Jack Dawson og sidst men ikke mindst mr. Rip 'Motherfucking' Torn!
Gravatar

#7 Lehrmann 11 år siden

Og Jamie Foxx ligner en fra village people ved siden af Hans Landa going cowboy
Gravatar

#8 TheEnd 11 år siden

sweet, men Foxx ser lidt malplaceret ud :S
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#9 Frederik 11 år siden

Kyllingebenet (5) skrev:
Elsker Leo og hader Jamie.



Har det nærmest omvendt. Leonardo DiCaprio har ikke imponeret siden hans rolle i "The Departed" helt tilbage i 2006. "J. Edgar" specielt var forfærdelig.


Forhåbentligt kan Tarantino presse en god præstation ud af ham.
Gravatar

#10 KEiZ 11 år siden

#8 & #9
er ikke selv specielt begejstret for Jamie, men var det ikke Will Smith der var omkring rollen først?? det virker omend ikke mere malplaceret.

What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?

Skriv ny kommentar: