Universal Pictures har udsendt den første trailer til Judd Apatows komedie “This Is 40”, der er en spin-off til “Knocked Up” fra 2007 omhandlende Paul Rudd og Leslie Manns roller som Pete og Debbie.

Se traileren her.

“This Is 40” vil fokusere på Pete og Debbies ægteskab, og hvordan det er at blive ældre. Filmen foregår et par år efter hændelserne i “Knocked Up”, hvor både Petes musikselskab og Debbies tøjbutik kæmper med at få økonomien til at løbe rundt.

Filmens rollebesætning består udover Rudd og Mann bl.a. også af Albert Brooks, Megan Fox, Melissa McCarthy, John Lithgow, Jason Segel, Chris O’Dowd, Charlene Yi og Lena Dunham.

Derudover spiller Apatows egne børn rollerne som Pete og Debbies børn i filmen, hvilket gør Apatow-familien mere eller mindre komplet, da Mann er Apatows kone.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 moulder666 11 år siden

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor de har valgt de to absolut usjoveste personer fra Knocked Up som basis for denne spinoff!

Når det så er sagt, kan Judd Apatow sgu nogle tricks - så afhængigt af anmeldelser skal den da nok ses...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Kruse 11 år siden

moulder666 (1) skrev:
Jeg forstår stadig ikke, hvorfor de har valgt de to absolut usjoveste personer fra Knocked Up som basis for denne spinoff!


Jeg var selv ret vild med sammenspillet med mellem Rudd og Mann, så jeg ser det som en fin basis for et spin-off.

Og traileren ser også ganske fin ud(uden dog at imponere vildt), så jeg ser bestemt frem til filmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 Riqon 11 år siden

#1 - Pudsigt, for jeg syntes, de fungerede bedre end Heigl og what's-his-name, så for mig virkede en spin-off næsten oplagt.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: