Ved dette års CinemaCon i USA fremlagde Marvel Studios en såkaldt “sizzle reel”-video, hvori “Iron Man 3”-instruktør Shane Black afslører ganske få detaljer omkring den kommende film i serien om playboy multi-milliardæren Tony Stark og hans heroiske alter-ego Iron Man.

Se også: Guy Pearce of Jessica Chastain slutter sig til “Iron Man 3″.

I videoen beskriver Black filmen som værende en teknologisk thriller samt krise-film, der udspiller sig i en verden med international krig, terrorisme og militær oprustning.

Desuden nævner han også, at den tredje film i langt højere grad vil komme til at udforske prøvelserne forbundet med Tony Starks karakter – eller som Black selv formulerer det: ”Han kommer igennem vridemaskinen”.

Efter planen rammer “Iron Man 3” danske biografer 3. maj næste år.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Morpheus 11 år siden

Lyder godt og bedre end 2'eren, som jeg dog synes er ganske udemærket. Glæder mig til 3'eren!
Gravatar

#2 Strejferen 11 år siden

Lyder interessant, men er stadig pissed over, at Mandarinen ikke er skurken. Giver ingen mening, at Iron Mans ærkefjende ikke er med i nogle af filmene.

Især fordi Mandarinens organisation rent faktisk er med i 1'eren. Går hvert fald ud fra at "The Ten Rings" henviser til de 10 ringe, som han bærer i tegneserien.
Gravatar

#3 Frederik 11 år siden

Marvels præsident, Kevin Feige, fortæller en del mere her:


"So Iron Man 3 has been structured specifically to sort of be the antidote to The Avengers. I’m not going to give away anything yet, but circumstances in the story separate Tony from having access to anything. We want to take Tony back to, metaphorically speaking, the cave from Iron Man 1, the first half of Iron Man 1, when he’s cut off from the world and needs just focus on his intellects to get himself out of his situation. So he’s not calling Thor, he’s not calling Captain America, he can’t press a special button to have the helicarrier come rescue him. I think that’ll be a nice complement to the team up of Avengers.".


Lyder som den rette tilgang at tage.
Gravatar

#4 Nukleon 11 år siden

Tror (Og håber det bliver) lidt det bliver noget Armor Wars + Extremis. Det må næsten være det næste logisk trin når nu vi har haft kuffertrustningen fra IM2 og anordningen fra Avengers.

Egentlig tror jeg at "The Mandarin" tingen er færdig. Raza fra den første film så helt klart ud til at være den "moderne udgave" af ham, med hans "Ten Rings" terroristorganisation.

Der er selvfølgelig den mulighed at han vender tilbage. Vi så ham jo egentlig ikke dø "onscreen" i IM1.
Gravatar

#5 Kviesgaard 11 år siden

Nu var der en artikel på Filmz her for et par dage siden, hvor det blev antydet, at Robert Downey Jr. sagtens kunne erstattes i Iron Man. Er der nogen der ved om han vender tilbage i Iron Man 3?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#6 Nukleon 11 år siden

#5 Det er der vist ikke nogen tvivl om, hvis de allerede har sat sig for at begynde optagelserne om 3 uger.

Tror mere det drejer sig om evt. senere film, og også at mytologien godt kan tillade at Tony Stark pensionerer sig som superhelt og lader en anden person være Iron Man, som han gjorde i 80'erne.
Gravatar

#7 Kviesgaard 11 år siden

#6

Nu kan man jo aldrig være helt sikker. Megan Fox var jo også med i TF3 til at begynde med, men endte som bekendt med at blive erstattet af en eller anden blond model.

Nu tror jeg da selv at Robert Downey Jr. er bedre til at håndtere konflikter med intruktør eller producere end Megan Fox, men den føromtalte artikel har da gjort mig en anelse nervøs.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#8 skittlez 11 år siden

Nukleon (6) skrev:
...at Tony Stark pensionerer sig som superhelt og lader en anden person være Iron Man,...


Jeg ville elske at se det ske, hvis det skulle hænde at en person ikke kan/gider spille en superhelterolle længere. Jeg tror at Hollywood er lidt fastlåste i henhold til at det skal være Bruce Wayne der er Batman, og det skal være Tony Stark der er Iron Man osv. Jeg synes "ofte" det sker i tegneserier, at stafetten bliver givet videre, selvom uniformen er den samme. Håber lidt at Batman-rebootet gør det samme, og lader en anden (JGL?) fortsætte som Batman, efter Bane har paralyseret ham (eller hvad der nu kommer til at ske). Så ta'r vi lige en trilogi hvor der er andre der spiller helten, i stedet for bare at reboote, hver gang de er trængt op i en krog.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#9 Aggeri 11 år siden

Blev slemt skuffet over 2'eren. 1'eren derimod fik jeg lyst til at gå ind og se direkte igen efter min første biograftur. Håber den kan matche det :)
Gravatar

#10 Swinchester 11 år siden

Ahh nu behøver de ikke lave flere solo helte film efter The Avengers. Hvis plottet er så vildt burde hans små venner jo netop hjælpe til. :D

Skriv ny kommentar: