Relativity Media har udsendt en ny trailer til gyseren “House at the End of the Street”, der har Jennifer Lawrence (“The Hunger Games”) i hovedrollen.

Se traileren her.

Filmen omhandler den nyskilte mor Sarah og hendes datter Elissa, der sammen flytter til en lille afsidesliggende by, hvor alt tilsyneladende ånder fred og ro – men nabohuset bærer på en uhyggelig historie. Her myrdede familiens datter engang sine forældre, og da Elissa stifter bekendtskab med den overlevende søn, Ryan, finder hun ud af, at historien langt fra er forbi.

Filmen instrueres af Mark Tonderai (“Hush”), og på rollelisten finder vi udover Lawrence bl.a. Elizabeth Shue og Max Thieriot.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 11 år siden

Den ser jeg gerne! But then again... jeg ser gerne alt horror.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 X&O 11 år siden

Mmm boobs...
Gravatar

#3 misuma 11 år siden

Lord Beef Jerky (1) skrev:
Den ser jeg gerne! But then again... jeg ser gerne alt horror.


+ 1
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4 LennyWilliams 11 år siden

Lyder jo som noget man har set 1000 gange før!! Kun sat i verden for at tjene penge!!
Gravatar

#5 Michael Andersen 11 år siden

LennyWilliams (4) skrev:
Lyder jo som noget man har set 1000 gange før!! Kun sat i verden for at tjene penge!!


Se #2.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 Mister Marvel 11 år siden

men hun er nu er pæn pige, hende jennifer lawrence, det mener jeg .
„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#7 Sawyer 11 år siden

Ganske pæn. endda muligt at ens forhold ville ende hvis man kom i god kontakt med hende.
Ser ok ud, men så heller ikke mere.
How can the same shit happen to the same guy twice

Skriv ny kommentar: