Det er efterhånden længe siden, at MGM første gang annoncerede, at filmstudiet havde tænkt sig at bringe den morderiske dræberdukke Chucky tilbage til det store lærred i en genindspilning, men indtil videre har projektet ikke krydset startlinjen.

Se også:”Revenge of Chucky” og “Barneleg”-genindspilning er stadig på tale”.

Nu er det så kommet frem, at Universal Studios, der har stået bag de seneste tre film i serien, også har gang i deres eget projekt og snart vil være klar med endnu en fortsættelse, der efter sigende vil udspille sig efter begivenhederne i “Barneleg 3”.

”Curse of Chucky” vil følge pigen Nica, der siden fødslen har været nødsaget til at side i kørestol. Da hun en dag modtager en mystisk pakke med en dukke i, dør hendes mor og efterlader derved Nica alene med sin ondskabsfulde søster, hendes mand og familiens sexfikserede barnepige. Dette bliver begyndelsen på en lang række bestialske dødsfald.

Don Mancini – skaberen af “Barneleg”-universet – påtager sig rollen som manuskriptforfatter og instruktør på den nye film, der angiveligt vil søge tilbage til den mere seriøse og dystre atmosfære fra de første tre film.

Optagelserne til “Curse of Chucky” starter til september, og filmen forventes at blive udgivet direkte til DVD i 2013.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 pleuph 11 år siden

Hvorfor mon efter 3'eren? Det giver jo ingen mening at lave en film midt i, når nu både 4'eren og 5'eren er kontinuerlige fortsættelser...
Pløf?

Oink!
Gravatar

#2 johna 11 år siden

fordi de var super ringe?
Gravatar

#3 Collateral 11 år siden

johna (2) skrev:
fordi de var super ringe?


4eren er sgu da fantastisk! En kæmpe (indrømmer jeg) guilty pleasure for mit vedkommende. Men vil under alle omstændigheder mene at den er bedre end 3eren. Spændt på at se dette her dog.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 GoBBLeS666 11 år siden

Hehe nice! Elsker de åndssvage film :D
Kunne godt tænke mig at de gjorde det mere "uhyggeligt" denne gang og mindre syret/komisk, men det lyder jo også muligt med den udtalelse...
Gravatar

#5 ragnald 11 år siden

"Filmen forventes at blive udgivet direkte til DVD"

Så kan man vist ikke forvente særlig meget af den
Gravatar

#6 Riqon 11 år siden

Jeg har aldrig set en Chucky-film.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 11 år siden

Yay! De første 3 er fede, så det vil jeg se frem til!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 MallePalle 11 år siden

Den dukke er så skide uhyggelig! Den skal jeg ikke nyde noget af. Den film og den anden gamle film final destination er nok de uhyggeliste film jeg har set tror jeg.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#9 Herrguth 11 år siden

Jeg havde nu håbet på et reboot af Child's Play-serien, men en fortsættelse må være det næstbedste, og jeg er nu ret glad for de fleste af filmene i serien.

Child's Play - 8/10
Child's Play 2 - 8/10
Child's Play 3 - 3/10
Bride of Chucky - 8/10
Seed of Chucky - 3/10
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 11 år siden

Herrguth vil snart indse at disse er de RIGTIGE karakterer til filmene!:

Child's Play - 8/10
Child's Play 2 - 7/10
Child's Play 3 - 6/10
Bride of Chucky - 5/10
Seed of Chucky - 5/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: