Den mørke ridders genopstandelse er mindre end to uger væk, og imens vi venter, har Warner Bros. udgivet en 13 minutter lang “bag om scenerne”-featurette til “The Dark Knight Rises”, der byder på spektakulære effekter, nye hæsblæsende optagelser og eksklusive interviews med folkene bag filmen.

Se featuretten her.

Filmen har Christian Bale som Batman, Tom Hardy som Bane og Anne Hathaway som Catwoman. Derudover medvirker også Gary Oldman, Morgan Freeman, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Michael Caine og Liam Neeson.

Oplev det endelige opgør, når “The Dark Knight Rises” indtager de danske biografer 20. juli.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Ericmase 11 år siden

Som jeg skrev i 'BEDØM ALT!'-tråden genser jeg den ikke!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Babo84 11 år siden

Utroligt arbejde.
Gravatar

#3 daneimp 11 år siden

Er der mange spoilere?
Gravatar

#4 frankdrebin 11 år siden

daneimp (3) skrev:
Er der mange spoilere?



Kommer an på hvordan man ser på det.. Man ser en masse klip samt still billeder fra filmen samt produktionen som ikke er set før i de tidligere trailers.. Derudover hører man en del om selve historien i filmen..

Men efter min mening, er der ikke noget der afslører "for meget"..


Glæder mig helt vildt!
Gravatar

#5 Sawyer 11 år siden

Tror jeg springer over denne. Syntes bare at det kan ødelægge film "magien" lidt, når man ser diverse bag scenerne. Men bliver sweet. Især med disse billetter til premieren som ligger her og samler støv.
How can the same shit happen to the same guy twice
Gravatar

#6 Lars.dk 11 år siden

Mit jordegern rejste sig da jeg så denne trailer!
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: