Christopher Nolan, der snart vil være aktuel med “The Dark Knight Rises”, blev for nylig spurgt, om han på nogen måde vil være en del af den planlagte live-action-filmatisering af “Justice League”, hvortil Nolan dog klart og tydeligt svarede nej.

”Vi har gjort alt, hvad vi kan med Batman. Dette er slutningen på vores fortolkning af figuren. Jeg har ingen intentioner om at fortsætte – og bestemt ikke med ‘Justice League', udtalte Nolan.

Superhelte-teamet Justice League er tegneserieforlaget DC Comics’ pendant til Marvels “The Avengers” og omfatter bl.a. Batman, Superman, Wonder Woman og Green Lantern.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Babo84 11 år siden

Kun fornuftigt.
Gravatar

#2 Ericmase 11 år siden

Meget fornuftigt af Nolan. Den næste film han burde lave (hvis man spørger mig) skal enten være hans helt egen 007-film eller BioShock!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Batsy 11 år siden

Ericmase (2) skrev:
Meget fornuftigt af Nolan. Den næste film han burde lave (hvis man spørger mig) skal enten være hans helt egen 007-film eller BioShock!


Vil nu gerne se ham lave noget andet end action denne hergang, noget lignende the prestige/memento 8)



Justice Leauge er et fedt koncept, men hvorfor ikke lave det der batman reboot først, og så se derefter med Zack snyders superman og så den nye batman? Ligesom the Avengers 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4 mardal 11 år siden

Det kunne være interessant at se Nolan takle et historisk og politisk tungt emne.
Gravatar

#5 filmzkim 11 år siden

Jeg vil gerne se ham lave endnu en Psychological Thriller. Noget med en psykotisk morder! :D
Gravatar

#6 Babo84 11 år siden

Nolan skal lave Citizen Hughes (som han oprindeligt ville i 04-05) eller The Prisoner. Jeg synes ikke han skal lave noget Bond, ikke lige nu ihvertfald. Jeg ser mere potentiale i andre projekter. Men det bliver nok noget helt tredje måske. Hvem ved.
Gravatar

#7 Ericmase 11 år siden

Babo84 (6) skrev:
Nolan skal lave Citizen Hughes (som han oprindeligt ville i 04-05) eller The Prisoner. Jeg synes ikke han skal lave noget Bond, ikke lige nu ihvertfald. Jeg ser mere potentiale i andre projekter. Men det bliver nok noget helt tredje måske. Hvem ved.


Der er 10 eksempler på hvad Nolan kunne lave efter TDKR her: http://whatculture.com/film/after-the-dark-knight-...

Citizen Hughes og The Prisoner er også på listen :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8 Maroti 11 år siden

#6 og #7:

Mener dog at Howard Hughes projektet officielt er taget af Mr. Nolans fremtidige projekter..?


Nolan's Howard Hughes biopic, which was to star Jim Carey as the reclusive aviator, is now officially off the director's plate, as he stated that the Batman franchise, particularly the character of Bruce Wayne, was able to quench that thirst, "Luckily I managed to find another wealthy, quirky character who's orphaned at a young age," said Nolan.


http://www.joblo.com/movie-news/christopher-nolan-...
Gravatar

#9 Riqon 11 år siden

surprise surprise...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 MOVIE1000 11 år siden

Nolan + Nicolas Cage
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: