Optagelserne til den kommende superheltefilm “The Wolverine” begynder snart. Hugh Jackman spiller igen den hårdhudede mutant fra Marvels tegneserieunivers, og nu ser det ud til, at filmens kvindelige hovedrolleindehaver er fundet.

Se også: James Mangold fortæller om “The Wolverine”

Mens størstedelen af de skuespillere, der er blevet føjet til rollebesætningen, har været japanske skuespillere, har Jessica Biel nu takket ja til rollen som Viper. Hun beskrives som værende en kompleks karakter, der i tegneserierne var en vigtig del af den kriminelle organisation Hydra, som spillede en stor rolle i “Captain America”-filmen.

“The Wolverine” instrueres af James Mangold (“3:10 to Yuma”), og manuskriptet er forfattet af Christopher McQuarrie (“The Usual Suspects”). Filmen optages i Japan og Australien, og filmmagerne sigter angiveligt efter at udgive filmen sent næste sommer.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (21)
Gravatar

#1 Kviesgaard 11 år siden

Endelig noget nyt om den film. Var ved at tro, at den slet ikke blev til noget.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 Riqon 11 år siden

Jessica Biel er sjældent et godt tegn.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 the_paki_don 11 år siden

Er heller ikke ovenud glad for den casting nyhed... Men haaber haaber haaber! Er saa glad for Wolverine karakteren...
Gravatar

#4 Kviesgaard 11 år siden

#2 & #3

Det kan vel ikke blive lige så grelt som X-MEN Origin: Wolverine? Synes den film fik en del tæsk i sin tid, da den kom frem. Selv var jeg nu ok underholdt af den, omend jeg ikke brød mig, hvad de gjorde ved Deadpool karakteren i filmen.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#5 the_paki_don 11 år siden

Den foerste Wolverine havde momentvis fede actionsekvenser, men det foeltes ikke aegte nok, som jeg synes en del andre superheltefilm har formaaet at faa det til at foele her iblandt X-Men 2. Jeg haaber, at Wolverine vil finde frem til en realisme indenfor dens urealistiske univers og jeg haaber, at karakterskuespillet vil kunne traede i... ja, karakter. :)

Jessica Biel er ikke den slags skuespiller i min optik.
Gravatar

#6 frz 11 år siden

Nej nej nej..

Hvorfor er der NOGEN i Hollywood, der giver hende roller? Hun er så utroværdig og så skide ringe, at man får brækfornemmelser. ØV!
Gravatar

#7 frz 11 år siden

Stealth --> Hun gjorde filmen 10% dårligere, hvilket ikke burde have været muligt, så elendig den var

Blade: Trinity --> Hun ødelagde den franchise FULDSTÆNDIG.

The A-Team --> Igen tog hun filmen ned på et endnu lavere niveau.

Next --> Generelt var filmen dårlig (gennemgående for hendes filmvalg) - men igen var hun bare endnu mere elendig, og hendes rolle var endda så simpel.

The Rules of Attraction --> Eneste gode film hun har været med i, men igen var hendes skuespil ELENDIGT!.

Jeg bliver bare nødt til at understrege: ØV ØV ØV!
Gravatar

#8 Kviesgaard 11 år siden

At hun skulle være så ringe, kommer ærlig talt bag på mig. Har kun set Blade: Trinity med hende i, men der fandt jeg nu hele filmen ringe. Bed ( pun intended ) ikke særlig meget mærke til Jessica Biels rolle.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#9 Mister Marvel 11 år siden

håber den blir god.....
Fordi det fortjener wolverine og x-men universet ...
Men håber een dag på en wolverine vs. sabretooth movie, f.ex., en potientel mulig wolverine 3???

Kunne i ikke forestille jer det????

Hvor logan kunne være agent for UK , eller canada, og infiltrere tyskland(DDR) og mødte victor som arbejdede for en mystisk organisation, som havde givet ham adamantium skelet og endnu mer vildskab !!!!

Og så lade dem kæmpe imod hinanden og victor så kunne blive langsomt forvandlet til den sabretooth vi så i X-men fra 2000 .....now that would be a real good (fanboy) movie, right??
„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#10 Riqon 11 år siden

Kviesgaard (4) skrev:
Det kan vel ikke blive lige så grelt som X-MEN Origin: Wolverine?


Det er pudsigt så lidt jeg husker af den film. Men jeg husker tydeligt nok den smag jeg havde i munden til at vide, at det ikke er en film, jeg besøger igen.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: