Warner Bros. har udsendt den første teaser-plakat til instruktør Zack Snyders kommende genfortælling af historien om Clark Kent og Superman, “Man of Steel”, der har Henry Cavill i hovedrollen som den ikoniske superhelt.

Se plakaten her.

“Man of Steel” produceres af Christopher Nolan og har udover Cavill i hovedrollen også Russell Crowe, Amy Adams, Michael Shannon, Diane Lane, Kevin Costner, Christopher Meloni og Laurence Fishburne på rollelisten.

Filmstudiet har desuden bekræftet, at den første teaser-trailer vil kunne ses foran “The Dark Knight Rises”, men om dette er eksklusivt i USA eller også gælder Danmark, er endnu uvist.

Superman flyver ind i de danske biografer til næste år.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 Ericmase 11 år siden

Super!!!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Kviesgaard 11 år siden

Er det kun mig, der synes, at superheltedragter med struktur ( det kalder jeg det, når stoffets overflade ikke er glat ) er ved at tage overhånd? Både den nye Spiderman dragt, og nu også Supermans dragt har det hersens mønster, og personligt synes jeg ikke, at det ser godt ud.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#3 xenocrates 11 år siden

#2, jeg har intet imod dragter med mere eller mindre tydelig struktur. Hvis bare man har en følelse af at det giver mening. Fx Batmans dragt, hvor det er en slags kevlar-lignende materiale, som har en ru overflade (tænker jeg). Spidermans? Hmm, tjaa, har ikke set filmen, men tænker det minder en smule om spindelvæv. Mønstret her på Supermans ser til gengæld lidt fjollet ud når man ser det i stort. Ved ikke om det kommer til at fungere eller genere i filmen, men det må tiden jo vise.
Gravatar

#4 Fc-Sonny 11 år siden

Læg mærke til at på det gamle billede Er logoet på brystet med gult inden i. Nu er det bare blåt?

Før:
http://gfx.filmz.cdn.zfour.dk/81/62481-2100x1400cr...

Nu:
http://gfx.filmz.cdn.zfour.dk/6/68806-865x1280crop...

Bare en detalje jeg lagde mærke til ;)

Men der er ikke gult i logoet, og han har hverken bælte eller underbukser på. Jeg syns ikke der er meget Superman over ham mere.

Jeg er nu også af den gamle skole der mener superman skal se således ud:
http://www.filmbuffonline.com/FBOLNewsreel/wordpre...

Men Hollywood har jo også kun en måde at løse alle film problemer på. Gør det hele mere mørkt og dystert. I Superman Returns syns jeg mest af alt at han lignede den onde Superman fra Superman 3.
Gravatar

#5 Fc-Sonny 11 år siden

http://www.ign.com/articles/2012/07/12/comic-con-t...

Dragten fra filmen. Hmm det stemmer ikke helt overens det hele.

Gad vide om de holder sig til historien om at det er hans mor på jorden der syer den. Hahaha... :D
Gravatar

#6 Mister Marvel 11 år siden

Jeg tror det er fordi de tilpasser dragten med tegneserie-universet, hvor supermans dragt nu ligner mer en rustning, da hele dc-universet er blevet rebootet og heltene nu kun har eksisteret i 5 år......

tror det er derfor :-)

Men hvis du vil vide mer´ så søg på nettet og skriv new 52, og se på billederne af bl.a. , JLA og superman....

„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#7 quin 11 år siden

#4 jeg tænker at det skyldes vinklen og den skygge der er på billedet. Kunne ikke forestille mig at de ikke laver området gult, og eftersom de har published et billede hvor det er gult, så er jeg sikker på at skyldes en af de ting jeg har nævnt.
Gravatar

#8 Kviesgaard 11 år siden

#3

Det er nu mest også den seneste udgave af Spidermans dragt, og nu også Supermans ditto, som jeg sigter mod. Synes Spidermans dragt i Sam Raimis version så fantastisk ud, men den nye udgave ser mig noget grumset ud.

#4
Jeg hælder nu også til den gamle skole. Brød mig ikke så meget om hans kappe i Superman Returns, da jeg personligt synes, at den så "forkert" ud.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#9 Nukleon 11 år siden

#6 Problemet med de fleste DC helte er at de har muskulatur som Quarterbacks.

Hvis man så skal have en skuespiller der ikke har en fortid som atlet eller pro-wrestler, bliver valget lidt problematisk.

Går ud fra at det også er derfor at dragten skal se lidt mere detaljeret ud, for at distrahere fra den småslappe skuespiller der har den på-
Gravatar

#10 S.S 11 år siden

Ser ud som jeg havde håbet, valget af Zack Snyder er perfekt, tror hvis der er nogen der kan gøre Superman cool, så er det ham, det er trods alt ikke nogen let opgave, og der var brug for en ny vinkel og en instruktør der tænker uden for boksen, jeg er overbevist om at Snyder er den mand.

Skriv ny kommentar: