Ifølge produceren Frank Marshall, der har arbejdet på alle fire “Indiana Jones”-film, har “Indiana Jones 5” lange udsigter og vil muligvis aldrig se dagens lys.

Produceren fortæller, at “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige” for hans eget vedkommende er den sidste Indy-film, og han siger, at George Lucas stadig ikke har historien til en 5. film på plads.

Se også: George Lucas mangler stadig en MacGuffin til “Indiana Jones 5″.

Marshall fortæller også, at Lucas ikke er sulten efter at lave en ny film i serien, og at han i høj grad har givet den kreative kontrol over firmaet LucasFilm – der har stået bag Indiana Jones-filmene – videre til produceren Kathleen Kennedy, der er hustru af Frank Marshall.

Dermed kunne det se ud til, at “Indiana Jones og krystalkraniets hemmelighed” bliver sidste kapitel i den populære serie – i hvert fald med Lucas og Frank Marshall involveret – og muligvis også med Harrison Ford, der for nylig fyldte 70 år.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (50)
Gravatar

#1 Kyllingebenet 11 år siden

Gode nyheder!!
Gravatar

#2 LasseUk 11 år siden

Thank God! Indy 4 er én af de mest rædsomme og forfærdelige film nogensinde lavet! Det er selvfølgelig sagt ud fra mit fanboy perspektiv, folk der synes det er en god film har lige så meget ret som... alle... ARH! jeg kan ikke engang gøre den sætning færdig! Indy 4 er bare på alle måder en rædsom film! Spielberg bliver aldrig helt den samme igen i mine øjne.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#3 wimmie 11 år siden

Yes! Der er håb endnu!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 Richard Burton 11 år siden

Yes!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5 Ericmase 11 år siden

Much better!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 Highland Park 11 år siden

Lad bare Lucas holde sig langt væk, men jeg er frisk på en femmer, hvis Spielberg hyrer Lawrence Kasdan & Philip Kaufman til en omgang god gammeldags brainstorm med efterfølgende manuskriptskrivning.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg holder mig Highland Park... jeg så meget gerne en Indy 5... den må helst bare gerne være rigtig god.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Kyllingebenet 11 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Jeg holder mig Highland Park... jeg så meget gerne en Indy 5... den må helst bare gerne være rigtig god.


Jeg tror at vi alle gerne så en GOD Indy 5, men med Lucas bag roret ville det nok ikke kunne lade sig gøre - den man har opbrugt sin quote. Men hvis en anden overtog, så ville det måske kunne lade sig gøre, men det ville aldrig blive det samme..
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 11 år siden

#8 Jeg er uenig. Det kan sagtens blive det samme!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 Highland Park 11 år siden

#7: Wuhuu! Og ja, de skal naturligvis have en god historie og brænde for projektet.

#9: Nemlig. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: